Dział: Temat Numeru

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Różnorodność w firmie przepisem na zgrany zespół. Case study: Leżę i Pracuję

Fundacja Leżę i Pracuję jest przedsiębiorstwem społecznym. Co to znaczy? Jak każda fundacja realizujemy cele społeczne, określone w naszym statucie. Głównym jego punktem jest aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Prowadzimy również działalność gospodarczą w postaci agencji reklamowej. Pracujemy nad strategiami, brandingiem, projektujemy graficznie, publikujemy materiały w social mediach i tworzymy strony internetowe. Przede wszystkim jednak stawiamy na dostępność cyfrową.

Czytaj więcej

Czy czas to... nowy benefit? Case study firmy Revolut

Czas. Często określany jako najcenniejsza waluta świata. Nie da się go kupić. Straconego czasu nie da się odzyskać. Wraz z rozwojem technologicznym mamy wrażenie, że mamy go też coraz mniej. Dzieje się dużo – każdy za czymś pędzi i stara się ze wszystkim zdążyć – kariera, rodzina, podróże, spotkania towarzyskie, czas na social media, pasje i wypoczynek – ciężko to wszystko zmieścić w 24-godzinnej dobie. W Revolut chcemy, aby nasi pracownicy mogli mieć więcej czasu dla siebie, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę benefitów o te związane z czasem i elastycznością.

Czytaj więcej

We got IT: jak zbudować skuteczną strategię EB. Na podstawie dobrych praktyk Wunderman Thompson Technology

Kiedy chcemy wybudować dom, inwestujemy najpierw w przemyślany, dostosowany do potrzeb i możliwości projekt. Potem wylewamy solidne fundamenty. Wybieranie mebli i malowanie ścian to dopiero ostatnie działania, które sprawią, że mieszkanie stanie się przyjemne i przytulne. Tworzenie marki pracodawcy wygląda podobnie. Zanim zainwestujemy w owocowe czwartki i sprzęt do karaoke, warto zebrać dane, porozmawiać z kluczowymi interesariuszami i wziąć pod lupę sytuację obecną i docelową. A z tych połączonych mocy powstaje ona – strategia employer branding.

Czytaj więcej

Program ambasadorów marki, który staje się sukcesem. Case study firmy JYSK

Wszystko, co robimy w JYSK, ma swoje źródło w naszych wartościach. Jesteśmy firmą o skandynawskich korzeniach, w której stawiamy na rozwój i budowanie zaangażowania naszych pracowników, a współpracę opieramy na zaufaniu. Program ambasadorski JYSKfluencer łączy w sobie wszystkie te przymioty.

Czytaj więcej

W trosce o zdrowie i dobrostan pracownika. Rozszerzona opieka zdrowotna nowym benefitem od LUX MED Ubezpieczenia

Oczekiwania pracowników względem pracodawców nieustannie rosną. Atrakcyjna oferta benefitów zwiększa konkurencyjność firm, którym łatwiej dzięki temu pozyskać najlepszych z nich. O wartości i zaletach posiadania Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka oraz podążaniu za wymaganiami rynku pracy rozmawiam ze Sławomirem Łopalewskim, dyrektorem zarządzającym LUX MED Ubezpieczenia.

Czytaj więcej

Job crafting – weź pracę w swoje ręce. Case study Codete

Jednym ze sposobów na zmniejszenie poczucia niepewności i wypalenia zawodowego jest zastosowanie metody zwiększania poczucia szczęścia i efektywności w pracy: Job Crafting Base®. Dzięki temu podejściu mamy szansę odkryć, jakie drobne zmiany możemy wprowadzić w wykonywaną pracę, aby osiągnąć większą efektywność i wyższy poziom zadowolenia.

Czytaj więcej

Misja Rozwój - Case study firmy Rossmann

Amerykańska aktorka Mary Lou Cook powiedziała kiedyś, że „kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa”. Ta idea została wykorzystana przy tworzeniu programu rozwojowego Misja Rozwój w firmie ROSSMANN.

Czytaj więcej

„BĄDŹ SOBĄ, Z NAMI”- kampania rekrutacyjna angażująca pracowników Case study Green Caffè Nero

Jak zwrócić uwagę, że w ramach organizacji jesteśmy tolerancyjni i otwarci na każdego człowieka niezależnie od płci, orientacji, rasy, wyznania, narodowości? Najlepiej w ramach kampanii, którą zrealizujemy wspólnie z pracownikami. Kampania rekrutacyjna „Bądź sobą, z nami” to przykład działań wizerunkowych działających zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Jak wyglądały prace koncepcyjne i realizacja tej kampanii?

Czytaj więcej

Jak zmierzyć zaangażowanie?

Budowanie stabilnych, silnych zespołów dzięki inkluzywności i zaangażowaniu to jedno z najważniejszych zadań organizacji, które chcą się rozwijać. O to, jak zrealizować je w praktyce, zapytaliśmy Jolantę Bańczerowską, Członkinię Zarządu odpowiedzialną za obszar strategii personalnej w Grupie Żabka.

Czytaj więcej

Kompetencje przyszłości

Świat pędzi do przodu, a wraz z nim zmienia się rynek pracy. W dobie zarówno automatyzacji, sztucznej inteligencji, nadchodzącego metawersum, jak i ciągłej niepewności, która stale towarzyszy nam w związku z przebytą pandemią koronawirusa oraz toczącą się wojną w Ukrainie, zmieniają się także kompetencje, jakich poszukują pracodawcy. Co chwila słyszymy też o kompetencjach przyszłości – co zatem kryje za sobą to hasło?

Czytaj więcej

Jak zbudować zespół, który nie wyklucza? Pięć komponentów dobrej strategii diversity & inclusion w organizacji

W ostatnich latach temat Diversity, Equity & Inclusion (DEI), czyli budowania włączających miejsc pracy, bardzo zyskał na popularności. Jeszcze 10 lat temu nie do pomyślenia było to, że ktoś pełnił w organizacji funkcję Diversity Officera czy DEI menedżera_ki. Nie mówiło się o włączeniu, a o zarządzaniu różnorodnością. Zmianę czuć nawet w języku, prawda? Wcześniej zarządzaliśmy. Teraz mówimy o przynależności, bezpieczeństwie, uwalnianiu pełnego potencjału, docenianiu różnorodnych perspektyw.

Czytaj więcej

Na czym polega działanie Onboarding Buddy? Na przykładzie Carlsberg

Hurra! Oferta przyjęta przez kandydata, umowa podpisana, dostępy przyznane, konto stworzone – czekamy na nowego pracownika! Czy pozostało coś jeszcze do zrobienia przed przyjściem new joinersa? Mnóstwo rzeczy! I w tym momencie wkracza onboarding buddy stający się twarzą procesu onboardingu. Jesteście ciekawi, jakie zadania go czekają?

Czytaj więcej