Dział: Employer branding

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Gdzie employer branding się kończy, a gdzie zaczyna?

Wiele publikacji z obszaru employer brandingu mówi, że employer branding to proces budowania marki pracodawcy, który uwzględnia doświadczenia zarówno kandydatów (ang. candidate experience), jak i pracowników (ang. employee experience). Na tej podstawie często tworzona jest ścieżka podróży: kandydata i pracownika (ang. candidate & employee journey), wzorowana na modelu AIDA.

Czytaj więcej

Strona kariery stworzona idealnie pod potrzeby kandydata. W jaki sposób rozbudować landing page, który przyciąga dopasowane talenty? Case study Hochland Polska

Dzisiejszy rynek pracy to pole walki o talenty, gdzie każda z firma stara się przyciągnąć najlepszych kandydatów. Tradycyjne metody przestają być wystarczające – liczy się szybki dostęp do informacji, intuicyjność procesu aplikacji oraz autentyczne przedstawienie pracodawcy. Kandydaci, szczególnie ci z obszarów produkcyjnych, technicznych i magazynu, nie mają czasu na długie poszukiwania. Jeśli nie znajdą potrzebnych informacji od razu – po prostu idą dalej. Odpowiedzią na to wyzwanie jest prawidłowo zaprojektowany landing page.

Czytaj więcej

Jak budować wizerunek marki B2B dzięki ekspertom wewnętrznym? Case study STILL Polska

Choć w handlu business-to-business stronami transakcji są przedsiębiorstwa, to decyzje zawsze podejmują ludzie. Znajduje to odzwierciedlenie w relacjach sprzedawców z partnerami biznesowymi, oraz rzadziej – w działaniach marketingowych. Jak w komunikację, przebiegającą w teorii pomiędzy firmami, skutecznie włączyć ekspertów i skracać dzięki nim dystans z klientami i partnerami?

Czytaj więcej

Skuteczna kampania EB w świecie online. Jak podejść do zaplanowania działań promujących wizerunek pracodawcy? Case study firmy Mars

Mars to więcej, niż Ci się wydaje… Jesteśmy specyficzną organizacją, co istotnie wpływa również na naszą markę pracodawcy. Mars od ponad wieku jest prywatną, rodzinną firmą. Wyróżnia nas na tle większości konkurencyjnych firm z branży, które są notowane na giełdach, i pozwala nam myśleć w perspektywie pokoleń, a nie kwartałów. Mówiąc „Mars”, zapewne myślisz o kultowych markach słodyczy, takich jak Snickers, M&M’s, Orbit czy Twix, ale to tylko część biznesu. Największym naszym segmentem jest Mars Petcare, w którym zatrudniamy globalnie ponad 100 tys. Współpracowników. Mars Petcare to dostępne w niemal każdym sklepie jedzenie dla zwierząt, takie jak Whiskas czy Pedigree, specjalistyczna karma dla zwierząt, jak Royal Canin, ale także sieci szpitali i klinik weterynaryjnych, takich jak Banfield czy AniCura. Ostatnią częścią biznesu Mars, która funkcjonuje w bardzo okrojonej wersji w Polsce, jest Mars Food, w ramach której produkujemy ryże, sosy i gotowe posiłki pod markami Ben’s Original czy Dolmio.

Czytaj więcej

Jak tworzyć angażujące treści do mediów społecznościowych w programie ambasadorskim? Case study Banku Gospodarstwa Krajowego

Chcesz wiedzieć, jak skutecznie angażować pracowników w budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych? W BGK powstał program ambasadorski, który pozwala pracownikom stać się autentycznymi rzecznikami marki. W artykule odkryjesz kulisy jego powstania, dowiesz się, jakie treści mogą publikować Rzecznicy BGK, a czego powinni unikać. Podpowiemy także, jak radzić sobie ze spadkiem motywacji do aktywności w sieci i jakie efekty przynosi amployee advocacy. Sprawdź, jakie wyniki osiąga ten program i jak możesz wykorzystać jego zasady w swojej organizacji.

Czytaj więcej

Program Ambasadorów Marki Pracodawcy w sektorze publicznym – czy to możliwe? Case study Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), który powstał w 1989 r. w okresie zmian ustrojowych Polski, jest głównym ogniwem polskiego systemu finansowania ochrony środowiska i gospodarki wodnej, dysponując największym potencjałem finansowym. Narodowy Fundusz jest ważnym narzędziem realizacji polityki ochrony środowiska w Polsce. Służą temu stabilne przychody, doświadczone kadry oraz wypracowane formy współpracy z beneficjentami.

Czytaj więcej

Employer branding w duchu świąt – jak pomaganie napędza wartości firmy Case study firmy Hochland

Święta to wyjątkowy czas, który w Hochland Polska zamieniamy w inspirujące działania na rzecz lokalnych społeczności. 
Nasza inicjatywa „Spełniamy Marzenia” łączy magię pomagania z autentycznym employer brandingiem, tworząc coś więcej niż jednorazowe wsparcie. Jak świąteczne projekty  wzmacniają wartości firmy i budują trwałe relacje z pracownikami i otoczeniem? Przekonaj się, jak pomaganie staje się fundamentem naszej misji i inspiracją do działania przez cały rok.

Z artykułu dowiesz się:
Dlaczego warto być autentycznym?
Na jakich fundamentach budować markę pracodawcy?
EB to nie tylko slogany – jak przekuć działania w realne wartości?

Czytaj więcej

Budowanie atrakcyjnego wizerunku firmy dla programistów Lekcje z Boozt.com

W dzisiejszym konkurencyjnym krajobrazie branży IT przyciągnięcie i zatrzymanie najlepszych talentów, zwłaszcza programistów, stanowi poważne wyzwanie.
Firmy konkurują nie tylko innowacjami technologicznymi i obecnością na rynku, 
ale także wizerunkiem i kulturą pracodawcy. Boozt.com, szwedzka platforma e-commerce, proponuje środowisko pracy, które przemawia do programistów i specjalistów w dziedzinie technologii.

Z artykułu dowiesz się:
Z jakimi wyzwaniami dotyczącymi budowania wizerunku wśród programistów mierzy się firma? 
Co jest charakterystycznego w kulturze organizacyjnej firmy, biorąc pod uwagę jej skandynawskie korzenie?
W jaki sposób Bootz mierzy skuteczność prowadzonych działań?

Czytaj więcej

Skuteczne wykorzystanie AI w EB jest możliwe? Case study Banku Gospodarstwa Krajowego i Employer Branding Institute

Transformacja cyfrowa w połączeniu z rosnącą rolą sztucznej inteligencji w obszarze HR stała się istotnym czynnikiem kształtującym działania pracodawców na dzisiejszym rynku pracy. Jak jednak korzystać z najnowszych technologii w sposób efektywny, wzmacniając tym samym własne zasoby i potencjały?

Czytaj więcej

„Razem w Lidlu” Jak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną?

Kiedy na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy z nieoczywistymi pytaniami: „Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji?”, „Czy klimat w pracy jest ważny?”, mało kto przypuszczał, że to teaser kampanii „Razem w Lidlu”. Był to zarazem początek dyskusji na temat tego, że wygląd, wiek, zdjęcie w CV nie są w procesie rekrutacji tak ważne, jak zwykło się sądzić.

Czytaj więcej

Marka osobista pracownika – zmiana perspektywy?

W świecie, gdzie każda interakcja online może wpłynąć na postrzeganie marki, employee advocacy staje się kluczowym elementem strategii marketingowej. Programy te, oparte na silnych markach osobistych pracowników, nie tylko wzmacniają pozycję firmy na rynku, lecz także budują zaangażowanie i lojalność zespołu.

Czytaj więcej

Jak stworzyć ogólnopolską społeczność ponad 100 pracowników zaangażowanych w budowanie wizerunku pracodawcy? Case study Biedronki

Biedronka, największy pracodawca w Polsce z 81 tys. pracowników na pokładzie, od czterech lat z sukcesem prowadzi program ambasadorski #WeBiedronka, który zrzesza już ponad 100 osób na różnych stanowiskach, ze sklepów, magazynów i biur w całej Polsce. Jakie są kluczowe elementy tego programu i co powoduje, że ambasadorzy chętnie dzielą się swoimi projektami z szerszą grupą odbiorców? Poznajcie strategię na zbudowanie ambasadorskiej społeczności na LinkedIn.

Czytaj więcej