Jak budować wizerunek marki B2B dzięki ekspertom wewnętrznym? Case study STILL Polska

Employer branding

Choć w handlu business-to-business stronami transakcji są przedsiębiorstwa, to decyzje zawsze podejmują ludzie. Znajduje to odzwierciedlenie w relacjach sprzedawców z partnerami biznesowymi, oraz rzadziej – w działaniach marketingowych. Jak w komunikację, przebiegającą w teorii pomiędzy firmami, skutecznie włączyć ekspertów i skracać dzięki nim dystans z klientami i partnerami?

Przez lata komunikacja podmiotów działających w sektorze przemysłowym była realizowana jedynie za pośrednictwem ich oficjalnych kanałów. Wraz z rozwojem Web 2.0 i dorastaniem pokoleń, dla których obecność w sieci jest naturalnym przedłużeniem ich aktywności, zwiększył się potencjał pracowników dla budowania wizerunku przedsiębiorstw w Internecie. Chcąc zrealizować ten zasób możliwości, firma STILL Polska zdecydowała się w większym niż dotychczas stopniu włączać w działania komunikacyjne swoich wewnętrznych ekspertów – także spoza działu sprzedaży i marketingu. W jaki sposób wyewoluowała obecność firmy STILL Polska w sieci w ostatnich latach? W jaki sposób zachęcono i przygotowano ekspertów technicznych do włączenia się w internetową narrację o przedsiębiorstwie? Jakie efekty przyniósł program ambasadorski „Eksperci IN STILL”?

STILL

STILL jest dostawcą rozwiązań intralogistycznych z historią sięgającą 1920 r. Początkowo, świadcząc usługi serwisowania silników elektrycznych, firma szybko rozpoczęła ich produkcję na własną rękę, by w latach 40. XX w. wzbogacić asortyment o napędzane nimi pojazdy transportowe.
Przedsiębiorstwo zapewnia dziś kompleksowe zaopatrzenie w wózki paletowe i widłowe, ciągniki, regały oraz systemy automatyzacji i informatycznego wsparcia zarządzania flotą transportu wewnętrznego. Stanowiąc część globalnej grupy KION, wraz z partnerami, STILL jest w stanie od podstaw tworzyć zindywidualizowane zestawy transportowe i...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy