Przez lata komunikacja podmiotów działających w sektorze przemysłowym była realizowana jedynie za pośrednictwem ich oficjalnych kanałów. Wraz z rozwojem Web 2.0 i dorastaniem pokoleń, dla których obecność w sieci jest naturalnym przedłużeniem ich aktywności, zwiększył się potencjał pracowników dla budowania wizerunku przedsiębiorstw w Internecie. Chcąc zrealizować ten zasób możliwości, firma STILL Polska zdecydowała się w większym niż dotychczas stopniu włączać w działania komunikacyjne swoich wewnętrznych ekspertów – także spoza działu sprzedaży i marketingu. W jaki sposób wyewoluowała obecność firmy STILL Polska w sieci w ostatnich latach? W jaki sposób zachęcono i przygotowano ekspertów technicznych do włączenia się w internetową narrację o przedsiębiorstwie? Jakie efekty przyniósł program ambasadorski „Eksperci IN STILL”?
STILL
STILL jest dostawcą rozwiązań intralogistycznych z historią sięgającą 1920 r. Początkowo, świadcząc usługi serwisowania silników elektrycznych, firma szybko rozpoczęła ich produkcję na własną rękę, by w latach 40. XX w. wzbogacić asortyment o napędzane nimi pojazdy transportowe.
Przedsiębiorstwo zapewnia dziś kompleksowe zaopatrzenie w wózki paletowe i widłowe, ciągniki, regały oraz systemy automatyzacji i informatycznego wsparcia zarządzania flotą transportu wewnętrznego. Stanowiąc część globalnej grupy KION, wraz z partnerami, STILL jest w stanie od podstaw tworzyć zindywidualizowane zestawy transportowe i...