Program Ambasadorów Marki Pracodawcy w sektorze publicznym – czy to możliwe? Case study Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Employer branding

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), który powstał w 1989 r. w okresie zmian ustrojowych Polski, jest głównym ogniwem polskiego systemu finansowania ochrony środowiska i gospodarki wodnej, dysponując największym potencjałem finansowym. Narodowy Fundusz jest ważnym narzędziem realizacji polityki ochrony środowiska w Polsce. Służą temu stabilne przychody, doświadczone kadry oraz wypracowane formy współpracy z beneficjentami.

Narodowy Fundusz oferuje pożyczki, dotacje oraz inne formy dofinansowania projektów realizowanych m.in. przez samorządy, przedsiębiorstwa, podmioty publiczne, organizacje społeczne, a także osoby fizyczne. W sektorze finansów publicznych, Narodowy Fundusz jest również największym w Polsce partnerem międzynarodowych instytucji finansowych w obsłudze środków zagranicznych przeznaczonych na ochronę środowiska.
To, co nas wyróżnia, to niewątpliwie wyjątkowe, bogate doświadczenia we wdrażaniu programów krajowych i zagranicznych, a także sztab znakomitych ekspertów – zaangażowanych pracowników o unikalnych na rynku umiejętnościach, kompetencjach oraz wiedzy. 

Od czego się wszystko zaczęło?

Pomysł na stworzenie programu Ambasador Marki Pracodawcy NFOŚiGW pojawił się w momencie realizacji projektu transformacji kultury organizacyjnej w Funduszu. Zaczęliśmy od badania, w którym do udziału zaprosiliśmy wszystkich pracowników organizacji. Zależało nam na określeniu zastanej kultury organizacyjnej oraz tej, do jakiej dążymy. 
Na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy