Boozt.com – Kiedy talent i innowacje spotykają się z pasją i celem
Założona w 2011 r. firma Boozt.com działa głównie w regionie skandynawskim, oferując starannie wyselekcjonowany wybór ponad 1,6 tys. marek modowych i lifestylowych. Firma jest znana ze swojego zaangażowania w wysokiej jakości obsługę klienta, szybką dostawę i łatwe zwroty, oferując bezproblemowe zakupy online. Koncentrując się zarówno na uznanych, jak i wschodzących markach, Boozt.com odkrył i zagospodarował znaczącą niszę na rynku e-commerce i stał się liderem w swojej branży. Zarówno w 2022, jak i 2023 r. byliśmy wymieniani jako największy e-commerce w krajach nordyckich. Pod względem technologicznym Boozt.com wyróżnia się inwestowaniem w zaawansowaną infrastrukturę logistyczną i informatyczną. Centrum realizacji zamówień firmy w Ängelholm w Szwecji wykorzystuje system AutoStore (największy na świecie), dostosowany do indywidualnych potrzeb. Boozt bazuje na technologii, dzięki czemu zwiększa wydajność operacyjną i nieustająco poprawia jakość obsługi klienta. Zaangażowanie w innowacje sprawiło, że Boozt zajmuje czołową pozycję w sektorze IT, pokazując swój potencjał nie tylko jako sprzedawca detaliczny, lecz także jako zaawansowany technologicznie gracz w branży e-commerce.
Firma zatrudnia ponad 1,2 tys. pracowników 50 narodowości. Siedziba główna znajduje się w Malmö w Szwecji, Boozt Innovation Lab w sercu Kopenhagi, zespół Data Science w Aarhus w Danii, dwa biura technologiczne w Wilnie na Litwie i w Poznaniu w Polsce.
Poznański oddział jest częścią platformy i zatrudnia głównie programistów na stanowiskach seniorskich, specjalistów z dużym doświa...