Osią przedsięwzięcia, którego bohaterami były pracowniczki i pracownicy Lidl Polska, były kwestie społeczne, w tym m.in. tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, procesu rekrutacji i społecznej odpowiedzialności biznesu. Co ważne, kampania została poprzedzona działaniami w komunikacji wewnętrznej i jest częścią kultury organizacyjnej Lidl Polska. W zasadzie to ujęcie misji firmy innymi instrumentami. Lidl tworzy przyjazną i pełną szacunku kulturę organizacyjną, w której jest miejsce dla każdej osoby, bez względu na wiek, płeć, wygląd lub poglądy.
Nowe podejście do procesu rekrutacji
Dziś wiele mówi się na temat osób pracujących i rynku pracy, rekrutacji, atmosfery w pracy. Jednak często wciąż sprowadza się to do powierzchownych, poradnikowych podpowiedzi, jak dobrze się zaprezentować i wyglądać lub jak zrobić dobre zdjęcie do CV. Owszem, to jest istotne, ale przecież nie najważniejsze. Warto się zastanowić, czy w procesie rekrutacji zbyt wielkiej roli nie odgrywa pierwsze wrażenie i czy nie jest ono zbyt często mylące.
Swoją kampanią Lidl chciał również zwrócić uwagę na to, co jest ważniejsze nie tylko podczas procesu rekrutacji, lecz także już po zatrudnieni...