Dział: Kultura organizacyjna

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Wartości firmowe jako fundament działania skutecznej organizacji. Case study Arvato Polska

W świecie dynamicznych zmian technologicznych, rosnących oczekiwań klientów i ewolucji rynku pracy, wartości firmowe coraz częściej stają się nie tylko deklaracjami, lecz także rzeczywistym kompasem działań skutecznych organizacji, a także zatrzymywania i przyciągania kluczowych talentów. W Arvato Polska, będąc częścią globalnej sieci Arvato Bertelsmann, doskonale rozumiemy, że spójny system wartości to nie tylko element wizerunkowy, lecz także kluczowy czynnik wpływający na zaangażowanie pracowników, jakość usług i długofalową stabilność organizacyjną. Wierzymy więc, że dzięki marce pracodawcy nie tylko możemy przyciągać nowe talenty, lecz także skutecznie inspirować i angażować naszych pracowników, co efektywnie przekłada się na korzyści dla naszych klientów.

Czytaj więcej

Jak wdrażać firmowe wartości w kreatywny sposób? Case study Albedo Marketing

Pod koniec 2022 r. Albedo Marketing, agencja marketingu zintegrowanego z Poznania, przekroczyła próg 100 pracowników – moment, który przyniósł nie tylko radość z dynamicznego rozwoju, lecz także nowe wyzwania związane z budowaniem spójnej kultury organizacyjnej. Wzrost liczby pracowników oznaczał więcej projektów i różnorodność zespołów, ale również większe ryzyko rozbieżności w podejściu do współpracy. Coraz częściej pojawiały się pytania: „Czy dany sposób działania jest odpowiedni?”, „Czy wszyscy pracownicy rozumieją, co jest dla nas ważne we współpracy?”.

Czytaj więcej

Budowanie kultury organizacyjnej w wymagającej branży prawniczej. Jak angażować współpracowników i tworzyć wizerunek atrakcyjnego pracodawcy? Na przykładzie Kancelarii Prawnej PragmatIQ

Branża prawnicza i podatkowa od lat mierzy się z wyzwaniami związanymi z rekrutacją, retencją współpracowników oraz rosnącymi oczekiwaniami dotyczącymi elastyczności i rozwoju zawodowego. W kancelarii PragmatIQ wiemy, że kluczem do sukcesu jest nie tylko przyciągnięcie najlepszych specjalistów, ale także stworzenie środowiska, w którym współpracownicy czują się docenieni, mają przestrzeń do rozwoju i identyfikują się z wartościami firmy.

Czytaj więcej

Jak zbudować silną kulturę organizacyjną w stuprocentowo zdalnej firmie? Case study Panowie Programiści

Jako Panowie Programiści jesteśmy studiem programistycznym i partnerem technologicznym głównie dla agencji marketingowych. Wspieramy ich w tworzeniu digitalowych kampanii marketingowych, dążąc do tego, aby technologia nie ograniczała kreatywności. Jednocześnie dużą część naszego biznesu stanowi tworzenie całego systemu aplikacji i stron dla szkoły w Szwajcarii, której misją jest rewolucjonizowanie edukacji na świecie, do czego dokładamy technologicznie swoją cegiełkę.

Czytaj więcej

Mobbing, czyli przemoc w środowisku pracy

Zjawisko mobbingu w środowisku pracy stanowi w Polsce poważny i narastający problem, który wymaga natychmiastowej uwagi zarówno pracodawców, jak i całego społeczeństwa. Najnowszy raport „Mobbing w środowisku pracy”, przygotowany przez Dobrą Fundację we współpracy z Antal, ujawnia alarmującą skalę tej ukrytej formy przemocy. Dane z badania jasno pokazują, że aż 93% respondentów doświadczyło w swojej karierze zawodowej przynajmniej jednego zachowania, które może zostać uznane za mobbing. Co więcej, co dziesiąty pracownik był zmuszany do wykonywania zadań naruszających jego godność osobistą, co stanowi skrajną manifestację psychicznej presji i przemocy w miejscu zatrudnienia.

Czytaj więcej

Gdy wartości ewoluują. Redefinicja wartości w Grupie DB Cargo Polska

Budowanie przedsiębiorstwa w oparciu o wspólne wartości niewątpliwie pozytywnie wpływa na tworzenie przyjaznych warunków pracy oraz na zaangażowanie zespołów. W Grupie DB Cargo Polska rozumiemy i doceniamy siłę wiarygodności, która pomaga nam tworzyć organizację opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie. Dlatego temat wartości od lat jest dla nas niezwykle ważny.

Czytaj więcej

Wgryź się w wedlowskie wartości

Czy możliwe jest określenie nowych wartości firmy przez zaangażowanie do procesu ich powstawania niemal 1300 pracowników? Połączenie spójności organizacyjnej i specyfiki zespołów pozwoliło nam na weryfikację wartości, a jej potencjał wykorzystaliśmy w wewnętrznej kampanii komunikacyjnej i odświeżeniu komunikacji zewnętrznej z kandydatami.

Czytaj więcej