CZAS NA NOWE WARTOŚCI
Potrzeba zmiany pojawiła się wraz z powstaniem nowej strategii dla rozwoju biznesu i rozwoju pracowników. Sam wizerunek marki również przechodzi metamorfozę – zmieniamy wygląd sklepu, rozwijamy ofertę, wprowadzamy nową identyfikację wizualną. Nasze dotychczasowe wartości były z nami już kilkanaście lat. W tym czasie intensywnie się rozwijaliśmy. Z niedużej, lokalnej sieci staliśmy się globalnym graczem i prawdziwym „love brandem” funkcjonującym na różnych rynkach: od Bałtyków, przez Niemcy, po Hiszpanię. Wartości były wyznacznikiem naszych działań, ale widzieliśmy potrzebę przyjrzenia się, na ile są aktualne. Stwierdziliśmy, że wciąż wyznaczają dobry kierunek, ale wymagają unowocześnienia i uspójnienia z założeniami strategii. Wypracowane przed laty nie do końca przystawały już do obecnej sytuacji, nie brzmiały na tyle atrakcyjnie, by angażować zespół Pepco oraz zainteresować potencjalnych kandydatów. Nie chcieliśmy naszych wartości rewolucjonizować, ale czuliśmy, że musimy sprawić, by dogoniły rzeczywistość, na nowo rozpaliły kulturę organizacyjną i przemówiły do różnych grup odbiorców. Podjęliśmy się naprawdę dużego wyzwania! Na co dzień każdy projekt globalny, który realizujemy w centrali Pepco w Poznaniu, musi uwzględniać rozbudowaną skalę naszej organizacji.
REKLAMA
Liczby mówią same za siebie – jesteśmy obecni w 17 europejskich krajach, zatrudniamy ponad 26 tys. pracowników i właśnie otworzyliśmy nasz trzytysięczny sklep w Berlinie. Przymierzając się do odświeżenia wartości, musieliśmy wziąć pod uwagę nie tylko niuanse w odmiennościach ku...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!