Dział: Przepis na sukces

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

„BĄDŹ SOBĄ, Z NAMI”- kampania rekrutacyjna angażująca pracowników Case study Green Caffè Nero

Jak zwrócić uwagę, że w ramach organizacji jesteśmy tolerancyjni i otwarci na każdego człowieka niezależnie od płci, orientacji, rasy, wyznania, narodowości? Najlepiej w ramach kampanii, którą zrealizujemy wspólnie z pracownikami. Kampania rekrutacyjna „Bądź sobą, z nami” to przykład działań wizerunkowych działających zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Jak wyglądały prace koncepcyjne i realizacja tej kampanii?

Czytaj więcej

Strategia dobrostanu

Wyniki badania Global Wellbeing 2021 dowodzą, że wellbeing pracowników jest ważny dla 82% firm, a 87% organizacji realizuje co najmniej jedną inicjatywę wspierającą dobrostan pracowników. To samo badanie pokazuje jednak, że tylko 55% przedsiębiorstw ma opracowaną strategię wellbeing, a zaledwie 24% uwzględnia dobrostan pracowników w swojej strategii biznesowej i strategii zarządzania talentami. W Polsce takich organizacji jest nie więcej niż 5%. Brak strategii, podejmowanie przypadkowych i nieuzasadnionych potrzebami pracowników inicjatyw przekłada się negatywnie na skuteczność realizowanych działań i niską frekwencję pracowników w inicjatywach wellbeing. Jak odpowiednio planować, wdrażać, realizować i ewaluować działania wellbeing w organizacji?

Czytaj więcej

HR Business Partnering, czyli jak zostać zaufanym doradcą biznesu?

Początki HR Business Partneringu sięgają 1997 r., kiedy to nowy model podejścia do HR opisał Dave Ulrich w swojej książce HR Champions. Jak to się stało, że 25 lat później HR nadal zadaje sobie pytanie, jak stać się partnerem dla biznesu?

Czytaj więcej