XXI wiek narzuca nam swoje wymagania. Musi być szybko, efektywnie, z jednej strony z pomocą AI, z drugiej – z zachowaniem indywidualnego, ludzkiego podejścia. Oczekiwania kandydatów orientują się głównie wokół lokalizacji wykonywania pracy, odległości od domu, oferowanych benefitów, wysokości wynagrodzenia, zakresu obowiązków czy szerokości działań CSR realizowanych przez pracodawcę. Studenci szuk...
Studenci i eksperci – ból głowy rekruterów. Jak do nich docierać i budzić zainteresowanie ofertą pracodawcy?
W realiach dynamicznego rynku pracy – rynku pracownika, szczególnego znaczenia nabierają sposoby dotarcia do pasywnych kandydatów, a więc tych, którzy są zadowoleni z zatrudnienia u aktualnego pracodawcy i nie planują zmiany pracy. Młodzi ludzie – studenci kierunków technicznych, nie walczą już o możliwości odbycia praktyk a oferty przychodzą do nich same…i to po kilka w jednym sezonie. Koszmar rekrutera ? Nie, rzeczywistość działów HR, wymuszająca poszukiwanie nowych metod przyciągania uwagi i zachęcania kandydatów do podjęcia praktyk oraz pracy.