Skąd pomysł i potrzeba wdrożenia programu Employee Advocacy w firmie Habasit Polska?
– Habasit Polska to lider wśród producentów pasów napędowych i taśm transportujących. Marka znana i ceniona wśród stałych klientów. Dzięki EA chcieliśmy dotrzeć do nowych klientów oraz wzmocnić, czy też nawet zbudować markę jako pracodawca. A przy okazji pokazać naszą kulturę organizacyjną, opartą na wartościach, takich jak: jakość, której możesz zaufać, współpraca, ciągłe doskonalenie, duma organizacyjna, najwyższe standardy etyczne, przedsiębiorczość. Wartości, które od lat wpisują się w strategie 360 stopni, w której centrum jest klient. Z punktu widzenia HR chcieliśmy pokazać także, że w centrum jest również pracownik obecny i przyszły. Stąd pomysł i potrzeba wdrożenia EA – programu, który skupi wokół siebie pracowników i pokaże nas jako firmę, jej atmosferę, kulturę – na zewnątrz. Wybór padł na LinkedIn jako pierwsze narzędzie do realizacji założeń programu.
Jakie były główne założenia programu oraz do czego miały doprowadzić firmę?
– Projektując program, skupiliśmy się na dwóch głównych kierunkach: sprzedaży i marketingu oraz HR. Wynikało to...