Z artykułu dowiesz się:
- Jak tworzyć komunikaty w mediach społecznościowych, aby zainteresować kandydatów?
- Jak powinno wyglądać skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne na stanowisko IT w social media?
- Jak komunikować poprzez media społecznościowe employee value proposition?
Media społecznościowe narzucają firmom i markom z nich korzystającym swój wyjątkowy styl komunikacji. Warto zdać sobie sprawę, że tak naprawdę jego twórcami są użytkownicy konkretnych serwisów. Aby skutecznie komunikować się z kandydatami, musimy najpierw zdobyć jak najwięcej informacji o nich samych. Pomocna jest tutaj praca na personach i szczegółowe zbieranie informacji na temat potrzeb, oczekiwań i planów kandydatów. Warto jednak cały czas poszukiwać tzw. insightów, które odpowiedzialne są za komunikacyjną magię.
Zdobywając insighty na temat naszych kandydatów, łatwiej jest nam odpowiedzieć na pytania:
- Co robią zawodowo? Co robią prywatnie?
- Jakie są ich...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!