Całym sobą poczuj FLOW, czyli sposób na zwiększanie samoświadomości pracowników. Case study banku Credit Agricole

Stare wyzwania, nowe podejście

Okres pandemii był dla wszystkich czasem, w którym odkryliśmy w sobie nieznane dotychczas emocje. Dynamiczne zmiany, które obserwowaliśmy w wielu obszarach życia, wpłynęły na nasz sposób postrzegania rzeczywistości. Zmieniły się nasze priorytety i oczekiwania, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Izolacja, praca zdalna, ograniczenie kontaktu ze współpracownikami sprawiły, że nawet najprostsze zadania mogły stać się wyzwaniem. Dlatego utrzymanie wysokiego aangażowania i motywacji pracowników wymagało zastosowania innowacyjnych rozwiązań.

"Całym sobą poczuj FLOW” to pierwszy tego rodzaju projekt w banku Credit Agricole, a jednocześnie największy dotychczas program motywacyjny dla sieci sprzedaży. Od początku wierzyliśmy, że połączenie sił i kompetencji trzech zespołów trenerów sprawi, że projekt pozwoli na wypracowanie najskuteczniejszych metod pracy w tych kluczowych dla organizacji obszarach.
Program koncentruje się na odkrywaniu motywacji wewnętrznej pracowników, od stanowiska młodszego doradcy do dyrekto...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy