WEBINAR
Strategiczne sojusze HR i finansów
Jak mądrze finansować benefity pracownicze?
Karty lunchowe jako przykład synergii HR i księgowości
Prowadząca:
Luiza Pieprzyk
Ekspert w zakresie podatku od towarów i usług VAT w Polsce i UE, specjalista od e-kontroli, audytor podatkowy, wykładowca
piątek, 4 grudnia | godz. 11:00 - 12:30 | BEZPŁATNIE

online
udział
Praktyczna wiedza
Podczas webinaru Luiza Pieprzyk podzieli się praktycznymi wskazówkami jak zacząć wprowadzać oszczędności dla firmy i w pełni kontrolować finanse
Interaktywne spotkanie i sesja Q&A
Skonfrontujemy różne spojrzenia na wyzwania związane z rozliczaniem kosztów Działów HR
Weź udział w webinarze, jeśli chcesz się dowiedzieć:
- arrow_forwardJak HR i finanse mogą mówić jednym językiem przy planowaniu i budżetowaniu benefitów
- arrow_forwardJakich argumentów użyć w rozmowie z Zarządem firmy, aby przedstawić skutecznie korzyści finansowe dla organizacji
- arrow_forwardJak budować wizerunek pracodawcy poprzez nowoczesne, zgodne z prawem benefity
- arrow_forwardJak poruszać się sprawnie po świecie finansów
- arrow_forwardJak firmy różnej wielkości skutecznie wdrażają karty lunchowe w praktyce (case studies, oszczędności, porównania)
- arrow_forwardW jaki sposób karty lunchowe wykorzystać jako legalny i opłacalny benefit z ulgą ZUS do 450 zł miesięcznie


Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego. Przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych, a w internecie działa od 2013 r. Realizował szkolenia m.in. dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych polskich banków, firm leasingowych, spółek Skarbu Państwa. Organizował szkolenia przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego, wykładał ma studiach podyplomowych w dziedzinie prawa podatkowego.

Communications Manager z 20-letnim doświadczeniem w komunikacji marek, w tym blisko 4-letnie w tematyce HR. Na co dzień przygotowuje komunikacje, które pomagają działom HR inicjować zmiany, przeprowadzać je i z sukcesem komunikować w swoich organizacjach. Wszystko, by wzmacniać zaangażowanie, lojalność i integrację pracowników w firmach. Pomaga również budować i wzmacniać pozycje HR jako strategicznego partnera w swoich organizacjach. Prelegentka na ogólnopolskich konferencjach. Obecnie związana z Edenred Polska.
1. HR i księgowość – wspólny język w budżetowaniu benefitów i podnoszeniu standardów w organizacji
- jak łączyć cele miękkie (motywacja, zaangażowanie) z twardymi (koszty, podatki, optymalizacja ZUS),
- przykłady efektywnej komunikacji między działami.
2. Karty lunchowe – nowa ulga ZUS do 450 zł miesięcznie
- zasady prawne i fiskalne,
- jak HR może zbudować atrakcyjny benefit, a finanse zabezpieczyć jego optymalizację kosztową,
- praktyczne scenariusze wdrożenia w firmach różnej wielkości.
3. Korzyści dla pracowników i organizacji
- wzrost satysfakcji i motywacji dzięki benefitom „na co dzień”,
- redukcja kosztów własnych firmy przy jednoczesnym zwiększeniu wartości benefitów,
- zgodność z regulacjami krajowymi i unijnymi.
4. Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez inteligentne benefity
- HR jako ambasador kultury organizacyjnej,
- finanse jako partner wspierający inwestycje w ludzi,
- jak komunikować „mądre benefity” w employer brandingu.
5. Przykłady i case studies
- kalkulacja oszczędności dla firmy przy wdrożeniu kart lunchowych,
- porównanie z innymi benefitami (np. opieka medyczna, karty sportowe),
- jak tworzyć pakiety benefitów korzystne dla obu stron – pracowników i pracodawcy.
To wydarzenie zostało stworzone z myślą o:
- arrow_forwardDyrektorach Finansowych - którzy chcą współpracować w relacjach partnerskich z HR-em
- arrow_forwardDyrektorach i CEO - którzy chcą poznać perspektywę obu stron: finansów i HR
- arrow_forwardHR Business Partnerach – którzy chcą wzmocnić pozycję jako strategiczni partnerzy biznesu i liderzy zmian w organizacji.
- arrow_forwardDyrektorach HR i Menedżerach Compensation & Benefits – odpowiedzialnych za tworzenie polityki wynagrodzeń oraz budowanie transparentnej i równościowej kultury organizacyjnej.
- arrow_forwardSpecjalistach i Ekspertach HR – chcących zrozumieć, jak przepisy dotyczące równości wynagrodzeń mogą wpłynąć na ich organizację i jak skutecznie zarządzać zmianą w tym obszarze.
- arrow_forwardKierownikach ds. Employer Brandingu – którzy chcą wykorzystać jawność wynagrodzeń jako narzędzie budowania zaufania i atrakcyjności marki pracodawcy.
Jeśli zależy Ci na tym, aby HR w Twojej organizacji odgrywał kluczową rolę w transformacji kulturowej i spełnianiu wymogów nowoczesnego rynku pracy to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie.
Dlaczego warto
- arrow_forwardZaproszona doświaczona Ekpertka
- arrow_forwardPostawiliśmy na praktyczne wskazówki
- arrow_forwardMożliwość wymiany doświadczeń
- arrow_forwardDziały HR zyskają materiał, którym będą mogły podzielić się ze swoim zarządem
Do zobaczenia na wydarzeniu!

Brand Manager
tel.61 66 55 768
tel. kom.+48 536 784 938
E-mail:
katarzyna.likowska@forum-media.pl


