W maju 2018 r., kiedy zdecydowaliśmy się uruchomić I edycję programu praktyk, HL Tech był zupełnie nowym, niewielkim centrum technologicznym FinTech. Aby zaistnieć w świadomości kandydatów i móc konkurować ze znanymi na warszawskim rynku firmami IT, intensywnie pracowaliśmy nad skompletowaniem zespołów oraz opracowaniem strategii employerbrandingowej. Nie przypuszczaliśmy jeszcze wtedy, że to właśnie program praktyk okaże się jednym z naszych flagowych projektów, zarówno pod względem zasięgu kampanii promocyjnej, jak i zaskakująco wysokiej jakości dostarczonych rozwiązań IT przez jego uczestników.
REKLAMA
Na początku był zespół
Po pierwsze: stworzyliśmy zespół ludzi o różnym doświadczeniu i różnych specjalizacjach, którzy stali się wewnętrznymi ambasadorami tego projektu. W jaki sposób utrzymaliśmy zaangażowanie w tym zespole? Otóż wszyscy byliśmy świadomi, że pracujemy w zupełnie nowej organizacji, w której nikt wcześniej takiego projektu nie zrobił, a więc nie mamy narzuconego schematu działania. Mogliśmy swobodnie proponować i wdrażać swoje pomysły, realizować wizję praktyk w IT, jakich jeszcze nie było. Okoliczności sprzyjały tworzeniu rzeczy od zera i bez wątpienia pozwoliły utrzymać zgrany zespół ludzi od momentu kampanii, poprzez rekrutację aż do finału programu.
Później wizja i założenia. C...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!