PAKIET MEDYCZNY 2.0

Kierunek rozwój

O oczekiwaniach pracowników wobec benefitów, potrzebach zmieniających standardy opieki medycznej, kryteriach doboru odpowiedniego partnera medycznego oraz roli mobilności w obsłudze współczesnego pacjenta opowiada Alina Smolarek, Dyrektor HR w Centrum Medycznym ENEL-MED S.A.

ie od dziś wiadomo, że zdrowie jest najcenniejszym dobrem człowieka. Zauważyli to starożytni, a wśród nich Heraklit z Efezu, który stwierdził: „Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król”. Dziś 2,5 tysiąca lat później, nic w tym stwierdzeniu się nie zmieniło. Poza wiedzą i umiejętnościami współczesnych lekarzy.
Obecny rynek pracy oraz zmiany wynikające z sytuacji epidemiologicznej to kolejne wyzwania dla działów HR. Tym bardziej wymagające, bo oprócz troski o siebie i bliskich, musimy myśleć o pracownikach oraz kandydatach, sięgając po rozmaite narzędzia i wprowadzając zmiany, nie tylko w strategiach motywacyjnych. Konsekwencje pandemii związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa pokazują, jak ważna jest gotowość organizacyjna i wsparcie partnerów oferujących prywatną opiekę medyczną. Ci muszą nadążać za ewolucją potrzeb swoich klientów na co dzień, a jednocześnie umieć podołać wyzwaniu w nieoczekiwanej sytuacji.

PARTNER, KTÓRY WSPIERA W KRYZYSIE

W XXI wieku, gdy tak wiele procesów odbywa się w sieci, coraz bardziej powszechne stały się w ostatnich latach e-wizyty lekarskie. Enel-med wprowadził do swojej oferty e-usługi i szybko stał się liderem e-medycznego rynku. Porównując rok do roku, wzrost tego typu konsultacji medycznych kształtował się na poziomie 214%. Usługi telemedyczne sprawdzają się nie tylko jako jeden z wielu elementów usług enel-med, ale również jako odpowiedź na pandemię.
Przykład epidemii pokazał, że w...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy

    Od 2008 roku pełni funkcję Dyrektora HR w Centrum Medycznym ENEL-MED. Odpowiada za realizację strategii personalnej w firmie, funkcjonowanie systemu zarządzania zasobami ludzkimi firmy oraz podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących pracowników i rozwoju organizacji.