PAKIET MEDYCZNY 2.0

Kierunek rozwój

O oczekiwaniach pracowników wobec benefitów, potrzebach zmieniających standardy opieki medycznej, kryteriach doboru odpowiedniego partnera medycznego oraz roli mobilności w obsłudze współczesnego pacjenta opowiada Alina Smolarek, Dyrektor HR w Centrum Medycznym ENEL-MED S.A.

ie od dziś wiadomo, że zdrowie jest najcenniejszym dobrem człowieka. Zauważyli to starożytni, a wśród nich Heraklit z Efezu, który stwierdził: „Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król”. Dziś 2,5 tysiąca lat później, nic w tym stwierdzeniu się nie zmieniło. Poza wiedzą i umiejętnościami współczesnych lekarzy.
Obecny rynek pracy oraz zmiany wynikające z sytuacji epidemiologicznej to kolejne wyzwania dla działów HR. Tym bardziej wymagające, bo oprócz troski o siebie i bliskich, musimy myśleć o pracownikach oraz kandydatach, sięgając po rozmaite narzędzia i wprowadzając zmiany, nie tylko w strategiach motywacyjnych. Konsekwencje pandemii związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa pokazują, jak ważna jest gotowość organizacyjna i wsparcie partnerów oferujących prywatną opiekę medyczną. Ci muszą nadążać za ewolucją potrzeb swoich klientów na co dzień, a jednocześnie umieć podołać wyzwaniu w nieoczekiwanej sytuacji.

PARTNER, KTÓRY WSPIERA W KRYZYSIE

W XXI wieku, gdy tak wiele procesów odbywa się w sieci, coraz bardziej powszechne stały się w ostatnich latach e-wizyty lekarskie. Enel-med wprowadził do swojej oferty e-usługi i szybko stał się liderem e-medycznego rynku. Porównując rok do roku, wzrost tego typu konsultacji medycznych kształtował się na poziomie 214%. Usługi telemedyczne sprawdzają się nie tylko jako jeden z wielu elementów usług enel-med, ale również jako odpowiedź na pandemię.
Przykład epidemii pokazał, że w...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy