Grupa Cyfrowy Polsat (GCP) jest liderem na rynku płatnej telewizji oraz jednym z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w kraju. Zajmuje czołową pozycję na rynku prywatnych nadawców telewizyjnych pod względem oglądalności i udziału w rynku reklamy. Oferuje kompleksowe usługi multimedialne zaprojektowane z myślą o całej rodzinie: płatną telewizję w technologii satelitarnej, naziemnej oraz internetowej, usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, usługi transmisji danych oraz dostęp do szerokopasmowego internetu, w tym głównie w technologii LTE i LTE Advanced, jak również poprzez sieć stacjonarną.
Nie chodzi tutaj o to, żeby się pochwalić (chociaż jest czym), ale o to, żeby zobrazować wielkość i złożoność Grupy.
Potrzeba wdrożenia nowego narzędzia wspierającego procesy szkoleniowe
Wraz z rozwojem Grupy, poprzez poszerzanie portfolio produktów oraz synergię z innymi spółkami, rosła liczba systemów szkoleniowych. Efektem było 7 zróżnicowanych pod każdym względem systemów szkoleniowych. Być może liczba 7 przez wielu uważana jest za szczęśliwą, ale zadaliśmy sobie pytanie, czy na pewno, jeżeli chodzi o liczbę systemów do zarządzania szkoleniami i bazą wiedzy w dużej korporacji? Biorąc pod uwagę koszty utrzymania i obsługi systemów oraz ograniczenia tych systemów, odpowiedź nasuwa się sama.
Przeanalizowaliśmy działanie dotychczasowych systemów i zdefiniowaliśmy strategiczne ograniczenia tych narzędzi, które najbardziej nam doskwierały:
- niewydajne systemy,
- brak modułu do zarządzania szkoleniami stacjonarnymi,
- statystyki, raportowanie – ograniczone możliwości, trudność w szybkim dostępie do koniecznych danych,
- różne standardy obsługi szkoleń w poszczególnych spółkach,
- niekompatybilne systemy z n...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!