Chcesz wiedzieć więcej? Artykuł "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań" zawiera wartościowe informacje.
W ramach naszej Strategii Odpowiedzialnego Biznesu w PwC wierzymy we wspólną odpowiedzialność przedsiębiorstw, władz i społeczeństwa za budowanie zrównoważonej przyszłości. Podejmujemy więc działania i angażujemy naszych interesariuszy w inicjatywy z obszaru odpowiedzialnego biznesu, by pozytywnie wpływać na rozwój społeczno-gospodarczy na poziomie lokalnym i globalnym. Jednym z kluczowych obszarów, które bierzemy pod uwagę, jest dbałość o środowisko.
W polityce środowiskowej PwC zobowiązujemy się do minimalizowania naszego negatywnego wpływu na środowisko w trzech kluczowych obszarach. Są to emisja i offset dwutlenku węgla, zużycie zasobów oraz zarządzanie odpadami.
W kwestii zarządzania odpadami staramy się promować i działać według zasady 3R (Reduce-Reuse-Recycle), która polega na redukowaniu surowców, ponownym ich użyciu oraz odpowiednim recyklingowaniu odpadów. Ponadto regularnie organizujemy kampanie informacyjne i edukacyjne zachęcające naszych pracowników do bardziej świadomych i ekologicznych zachowań, m.in. dawania drugiego życia rzeczom, których już nie potrzebują. W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem „Niepełnosprawni dla Środowiska EKON”, Bankiem Ubrań oraz portalem Ubrania do Oddania pracownicy mają możliwość regularnego oddawania elektrośmieci, ubrań, zabawek organizacjom pożytku publicznego.
Zdajemy sobie sprawę, że osiągnięcie sukcesu w każdym z obszarów, na których się skupiamy, wiąże się z zachowaniem i zaangażowaniem naszych pracowników. Poprzez projekty i inicjatywy proekologiczne angażujemy ich i zwiększamy ich świadomość na temat kwestii...