Co roku procesowi rekrutacji towarzyszy event „Recruitment Days”. To niezwykłe doświadczenie dla kandydatów, którzy mają możliwość swój – niekiedy pierwszy – proces rekrutacji przeżyć w komfortowych warunkach, gdzie rekrutacja przeplata się z zabawą i dzięki temu stres staje się mniejszy.
W tym roku nasze plany były ambitne. Kampania rekrutacyjna, spływ aplikacji i Recruitment Days miały, jak zwykle, być niezwykłym doświadczeniem dla studentów i absolwentów. Nabór na wakacyjny program stażowy The Lidl Way to Career rozpoczęliśmy na przełomie lutego i marca, a pierwsze aplikacje kandydatów zaczęły do nas spływać już 2 marca. Zaplanowaliśmy też udział w trzech wydarzeniach targowych. Ostatecznie, ze względu na okoliczności, byliśmy obecni tylko na jednych. Nie spodziewaliśmy się, że chwilę później nasze życie – to osobiste i zawodowe – wywróci się do góry nogami. Pandemia koronawirusa, kolejno wprowadzane obostrzenia i lock-
down sprawiły, że musieliśmy być dynamiczni i szybko reagować na zmieniające się otoczenie. Zupełnie nowe sposoby pracy, ograniczenia i zmiany w naszym codziennym funkcjonowaniu, spowodowane sytuacją epidemiczną w Polsce i na świecie, sprawiły, że liczne inicjatywy, plany i wydarzenia stanęły pod znakiem zapytania. W połowie marca uczelnie podjęły decyzję o wprowadzeniu z...