Czym przekonać pracowników z pokolenia Y? Benefitami na żądanie!

Stare wyzwania, nowe podejście

Wiele już napisano o generacji Y (znanej też jako millennialsi). Wszyscy wiemy, ile mają lat, jak bardzo są otwarci na zmiany i doświadczanie, a nie posiadanie. Jak jednak przekłada się to na ich stosunek do pracodawcy? Czym zainteresować potencjalnych kandydatów i jak ich później zatrzymać?

W 2018 r. ostatni przedstawiciele pokolenia Y osiągnęli pełnoletność i wkroczą niebawem na rynek pracy, rozszerzając swoje możliwości konsumenckie. Grupa ta liczy w Polsce już ponad 25% społeczeństwa, jak podaje firma badawcza Nielsen1. Za 10 lat osoby urodzone po 1980 r. stanowić będą aż 75% globalnej siły roboczej. Zarówno rosnąca siła nabywcza tego pokolenia, jak i nieustannie umacniający się potencjał na rynku pracy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI