Z artykułu dowiesz się:
- Jak zaprojektować program ambasadorski dla studentów?
- Czym musi się wyróżniać kampania promocyjna, aby zainteresowała młodych ludzi?
- Jak budować zaangażowanie ambasadorów firmy i przełożyć ich działania na poprawę wizerunku marki pracodawcy?
Aptiv to firma z branży nowych technologii, zajmująca się głównie nowoczesnymi rozwiązaniami dla Marek samochodowych. Na pokładzie Centrum Technicznego Aptiv w Krakowie mamy dziś ponad 2 tys. osób, w tym 1,3 tys. inżynierów. W perspektywie kolejnych lat czeka nas zatrudnienie bardzo wielu wykwalifikowanych specjalistów. To misja z kategorii ambitnych, biorąc pod uwagę, że Aptiv to jedna z korporacji, które na rynku krakowskim walczą o silną pozycję pracodawcy. Na szczęście naszym orężem od zawsze była fantastyczna technologia, która rozpala wyobraźnię nie tylko kierowców. Nie zawahaliśmy się po to oręże sięgnąć także w procesie rekrutacji na pozycję Ambasadora Aut Przyszłości.
Prace nad programem ambasadorskim Aptiv ruszyły we wrześniu 2017 r. To wówczas, w międzynarodowej grupie specjalistów naszej firmy reprezentujących Polskę, Niemcy, Chiny i Stany Zjednoczone, zdefiniowaliśmy w pierwszej kolejności trzy cele, jakie stawiamy przed projektem:
- Nawiązać kontakt i zbudować relację z najlepszymi studentami wybranych kierunków (elektronika, automatyka i robotyka, mechatronika, mechanika).
- Z...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!