Inicjatywy rozwojowe dla pracowników i współpracowników stanowią istotny element strategii HR każdej współczesnej organizacji. Świadomość tego, że za sukcesem firmy stoją wykwalifikowani, kompetentni i chcący poszerzać swoją wiedzę pracownicy, jest dla nas impulsem do poszukiwania nowych i różnorodnych rozwiązań mogących ich w tym wspierać. Z tej potrzeby zrodziła się idea Rozwijania na śniadanie – cyklu inspirujących mikroszkoleń dla każdego w DPD Polska.
Pomysł na cykl połączył potrzeby rozwojowe biznesu ze specyfiką naszej działalności.
DPD Polska jest firmą o dużym rozproszeniu i wielkiej dynamice. To żywy „organizm”, który jest w ciągłym ruchu. Planując działania szkoleniowe czy rozwojowe, zawsze bierzemy pod uwagę aspekty procesów logistycznych, które narzucają określone możliwości i harmonogram działań.
W naszej firmie realizujemy bardzo wiele inicjatyw szkoleniowych, przeznaczonych określonym grupom pracowniczym, zawsze dostosowując ich formę i rozłożenie w czasie do operacyjnego charakteru naszej działalności.
POLECAMY
W 2017 r. zaczęliśmy zastanawiać się nad cyklem rozwojowym, który miał spełniać kilka ważnych kryteriów:
|
Bazując na powyższych założeniach, stworzyliśmy cykl szkoleniowy, który nazwaliśmy Rozwijanie na śniadanie. Jego nazwa nie była przypadkowa. Miała ona zwracać uwagę na charakter cyklu. Skojarzenie ze śniadaniem wskazywało na przedpołudnie, przywodziło na myśl poranną kawę i coś „lekkiego”, coś na kształt „porannego przeglądu prasy”.
Początki cyklu mikroszkoleń
Mając na uwadze określone kryteria, uznaliśmy, że nasz cykl oprzemy na kilku podstawowych założeniach:
- krótka forma,
- godziny przedpołudniowe/południowe,
- dla każdego,
- formuła otwarta,
- szkolenia stacjonarne,
- maksymalnie 40...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!