Pomysł na cykl połączył potrzeby rozwojowe biznesu ze specyfiką naszej działalności.
DPD Polska jest firmą o dużym rozproszeniu i wielkiej dynamice. To żywy „organizm”, który jest w ciągłym ruchu. Planując działania szkoleniowe czy rozwojowe, zawsze bierzemy pod uwagę aspekty procesów logistycznych, które narzucają określone możliwości i harmonogram działań.
W naszej firmie realizujemy bardzo wiele inicjatyw szkoleniowych, przeznaczonych określonym grupom pracowniczym, zawsze dostosowując ich formę i rozłożenie w czasie do operacyjnego charakteru naszej działalności.
W 2017 r. zaczęliśmy zastanawiać się nad cyklem rozwojowym, który miał spełniać kilka ważnych kryteriów:
|
Bazując na powyższych założeniach, stworzyliśmy cykl szkoleniowy, który nazwaliśmy Rozwijanie na śniadanie. Jego nazwa nie była przypadkowa. Miała ona zwracać uwagę na charakter cyklu. Skojarzenie ze śniadaniem wskazywało na przedpołudnie, przywodziło na myśl poranną kawę i coś „lekkiego”,...