Jak większość międzynarodowych firm na rynku, chcemy być konkurencyjni, atrakcyjni i oferować najlepsze usługi naszym klientom. W 2025 r. klientem jest już nie tylko ten, który kupuje naszą usługę, ale z perspektywy employerbrandingowej także ten, który ją sprzedaje, czyli kandydat. „Tak jak potrzeby klientów prowadzą firmy do tworzenia nowych produktów, usług, rozwiązań, zmiany zwykłych zakupów w niezapomniane doświadczenia, tak potrzeby kandydatów mogą na zawsze zmienić sposób, w jaki organizacje budują relacje z potencjalnymi pracownikami i nawiązują z nimi współpracę”1. Wobec takiej definicji chcemy przyciągać do siebie oba typy klientów, i aby robić to dobrze, uważnie słuchamy rynku pracy i rozsądnie odpowiadamy na jego potrzeby.
Jeszcze do niedawna oferty na stanowiska stażowe w DSV ISS były publikowane doraźnie – na wyraźną prośbę menedżerów, którzy potrzebowali dodatkowego wsparcia przy konkretnych zadaniach. Niejednokrotnie stażyści ci zostawali z nami na dłużej lub są dziś już wieloletnimi pracownikami. Jednocześnie, uczestnicząc w wielu wydarzeniach o charakterze targów pracy, często otrzymywaliśmy zapytania o staże czy praktyki. Wobec takiej kolei rzeczy, przygotowanie programu stażowego wydało nam się idealnym, uzupełniającym się połączniem interesów biznesu z potrzebami rynku pracy.
O ile nasze drzwi są niezmiennie otwarte dla świeżo upieczonych absolwentów szkół wyższych, to tym razem zależa...
Program stażowy dla osób w każdym wieku Jak stworzyć inicjatywę wspierającą politykę różnorodności na przykładzie DSV – Global Transport and Logistics
Z artykułu dowiesz się:
- Co było impulsem do stworzenia programu stażowego w DSV?
- Do kogo adresowany jest staż w DSV?
- Jak przebiegało wdrożenie programu w tej duńskiej organizacji?
Międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych jest częścią grupy DSV - Global Transport and Logistics, czyli duńskiej firmy zajmującej się transportem (lądowym, morskim, lotniczym) i logistyką (magazynowanie). Jako DSV świadczymy globalne usługi biznesowe na świecie dla pozostałych spółek grupy. Zatrudniamy ponad 2,4 tys. pracowników, głównie w biurze w Warszawie, a także w trzech innych lokalizacjach: Manili, Lizbonie i Porto. Nasza działalność skupia się w obszarach takich jak: IT, finanse, analiza danych, administracja celna, usługi kadrowo-płacowe oraz innych związanych ze wspieraniem biznesu.