Każdego dnia mBank udowadnia, że jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Oferuje też profesjonalizm, bezpieczeństwo transakcji i najwyższą jakość obsługi. Swój wkład ma w to dział Contact Center (CC). Jego pracownicy zajmują się wsparciem użytkowników coraz bardziej zaawansowanych systemów bankowości elektronicznej.
Kilka lat temu – pod wpływem takich trendów, jak mobilność i self-service – zmieniły się preferencje klientów. Gdy nie mogą zrealizować samodzielnie swoich potrzeb, zwracają się o pomoc do telekonsultantów. Około 660 doradców obsługuje rosnącą liczbę rozmów, czasem bardzo stresujących. Dotyczy to zwłaszcza departamentu połączeń przychodzących. Pracują w systemie wielozmianowym, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym w weekendy i święta. mBank chce spełniać potrzeby swoich klientów. Dlatego rekrutuje osoby, które nie tylko będą umiały rozwiązać problemy dzwoniących, ale też zachowają zimną krew. Doświadczenie pokazało, że umiejętność zarządzania emocjami cechuje głównie ludzi po 45. roku życia. To oni znaleźli się w polu zainteresowania działów HR i CC mBanku. Aby do nich dotrzeć, powstała kampania „Pasujesz do nas!”.
Grupa docelowa
Grupą docelową rekrutacji byli reprezentanci pokolenia X i baby boomers. Zgodnie z badaniami osoby w wieku średnim i starsze charakteryzują się lojalnością, zaangażowaniem i często utożsamiają się ze swoją firmą. Jest więc duża szansa, że nie będą traktować nowego zajęcia jako pracy tymczasowej. Nierzadko stają się też mentorami i przewodnikami dla młodszych koleżanek i kolegów, co przyczynia się do ich osobistego i zawodowego rozwoju.
Podczas analizy CV zespół rekrutacji zwraca uwagę nie tylko na...