Chcesz COŚ z ALDI? To nasze hasło reklamowe, które pojawiło się pod koniec ubiegłego roku, w ramach nowej kampanii marketingowej. Za jego pomocą chcieliśmy umocnić wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w supercenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Bo w ALDI każdy może znaleźć to COŚ dla siebie. Sklep ALDI dzisiaj to zupełnie inny sklep, niż jeszcze kilka lat temu. Jako organizacja mówimy wspólnym głosem i jesteśmy spójni w swoim działaniu. Dlatego dbamy o to, aby wszystkie ważne dla nas przekazy wybrzmiały w każdym obszarze funkcjonowania firmy.
Od ponad 2 lat jesteśmy w procesie intensywnych zmian i rozwoju – na wielu płaszczyznach. Rośnie liczba naszych sklepów, dopasowujemy nasze placówki do potrzeb klientów, mierzymy się z silną konkurencją. Rynek retail dzisiaj jest bardzo wymagający, szczególnie w Polsce, gdzie nasycenie placówkami handlowymi jest największe w Europie. Dlatego w ALDI stawiamy na przedsiębiorczość.
Niech rządzi nami prostota!
Zacznę krótko od historii. ALDI jest organizacją z bogatą, bo ponad 100-letnią historią. Wszystko zaczęło się już w 1913 r., gdy ojciec naszych późniejszych założycieli – Theo i Karla Albrechtów – uruchomił małą piekarnię w Essen w Niemczech. Po wojnie, w 1945 r., bracia przejęli rodzinny biznes, a potem wszystko potoczyło się już błyskawicznie. Dzisiaj ALDI to jeden z najmocniejszych graczy na rynku handlu detalicznego i siódma największa firma na świecie. Wydaje się, że w branży handlowej nie ma drugiej firmy z takimi tradycjami i doświadczeniem. Przede wszystkim ALDI to twórca formatu dyskontu – model biznesowy dyskontu został zapoczątkowany właśnie przez braci Albrecht na bazie ich obserwacji i elastycznego dostosowania się do potrzeb klientów i rynku. Ten sposób działania – pełen odwagi, innowacji i przedsiębiorczości –...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!