Wdrożenie platformy grywalizacyjnej, która wspiera proces onboardingu. Case study T-Mobile

Temat Numeru Otwarty dostęp

Rzeczywistość HR w ostatnich czasach diametralnie się zmieniła, zwłaszcza gdy chodzi o zachowania i oczekiwania kandydatów i pracowników oraz transformację w kierunku cyfrowych rozwiązań. Według Instytutu Badania Opinii Społecznej Gallupa aż 63% pracowników na świecie jest niezaangażowanych w swoją pracę. Można założyć, że kandydaci do pracy mają podobny rozkład statystyczny, a co za tym idzie, pojawia się pytanie, jak wzbudzić motywację i zaangażowanie w działania firmy od momentu rekrutacji oraz poprzez onboarding.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w KONFERENCJI NOWOCZESNEGO HR. HRBP Prekursorem Nowej Ery, HR PRACOWNIK+ Pracownikiem Przyszłości

O grywalizacji powiedziano już wiele – opiera się ona na wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier do zmiany zachowań ludzi w określonych sytuacjach lub by skłonić ich do pewnych aktywności; zakłada włączanie elementów radości do zadań, które chcemy lub musimy wykonać, a które są dla nas mało angażujące lub trudno się do nich zabrać. Jak wykorzystaliśmy to podejście do budowania candidate experience i pozytywnego wizerunku marki?
W T-Mobile każdego roku zatrudniamy i wdrażamy kilkaset nowych osób: specjalistów, handlowców, pracowników do contact center oraz skle...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy