Z artykułu dowiesz się:
- Jak zrobić audyt opinii, które krążą w sieci na temat firmy?
- Jak korzystać z narzędzi do monitorowania opinii w sieci i wybierać najlepsze dla swoich potrzeb narzędzie?
- Jak reagować na hejt w sieci, aby ograniczyć rozpowszechnienie się niekorzystnych opinii?
REKLAMA
To naturalne, że poszukując pracy, kandydaci chcą wiedzieć o potencjalnym pracodawcy jak najwięcej – w jaki sposób traktuje pracowników, jakie zapewnia warunki pracy, jaka panuje atmosfera w firmie, itp. Często wyobrażenia pracodawców mogą różnić się od opinii, które pojawiają się na ich temat w sieci. Jak zatem sprawdzić, co o organizacji mówi się w sieci? W znalezieniu takich informacji pomagają serwisy pozwalające na ocenienie firm przez jej pracowników i kandydatów, takie jak Glassdoor, GoWork.pl, Goldenline. Jednak oprócz tych miejsc istnieją jeszcze fora i media społecznościowe, gdzie pojawiają się setki opinii dziennie. Aby mieć jak najlepszy wgląd w to, jak postrzegana jest Twoja organizacja i na jakie informacje mogą natknąć się w sieci potencjalni pracownicy, powinieneś analizować dyskusje online.
Po pierwsze, kontroluj, co o pracodawcy mówi Google, ponieważ wyszukiwarki to często pierwsze źródło, w którym szukamy informacji. Sprawdzaj zatem, co wyświetla się na pierwszych stronach Google, wpisując...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!