Gi School, czyli jak wdrożyć projekt wewnętrznej wymiany wiedzy. Case study Gi Group Holding

Talent management

Kultura uczenia się w organizacji może być modą, bo to dobrze brzmiące obecnie hasło, albo fundamentem działania. W obecnej rzeczywistości, która wymaga od nas olbrzymiej elastyczności i szybkiego dostosowywania się do zachodzących zmian, naszym zdaniem to drugie.

Nadążanie za otoczeniem biznesowym i utrzymanie konkurencyjności wymaga nieustannego doskonalenia lub modyfikacji umiejętności, jakie mamy w organizacji. Lifelong learning, learning & development, upskilling, reskilling – te hasła przekuwamy w realne działania.

Dlaczego to dla nas takie istotne?

Jedną z sześciu naszych wartości jest: ciągłe uczenie się i innowacje. W szybko zmieniającym się świecie chcemy kierować się ciekawością i chęcią uczenia się, dzieląc się naszą wiedzą zawodową i osobistą, wspierając tym samym rozwój własny, kolegów i koleżanek oraz ewolucję rynku pracy, w którym jesteśmy biznesowo osadzeni. 
Zależy nam na otwartym podejściu do edukacji i byciu organizacją uczącą się. Dążymy do stworzenia kultury współpracy i dzielenia się wiedzą, żeby móc efektywniej pracować nad projektami. 
Budujemy miejsce, w którym praktycy dzielą się swoją specjalistyczną wiedzą, by mogła być wykorzystywana przez innych.

Upskilling:
Kluczem do sukcesu jest rozwój naszych zespołów, dlatego realizujemy dwa wewnętrzne programy wymiany wiedzy w obszarze Upskillingu. Zapewniają one możliwość rozwoju umiejętności i kompetencji potrzebnych do radzenia sobie w złożonej rzeczywistości rynkowej i biznesowej.

Wiedza wychwycona i utrzymana w organizacji:
Strategia dzielenia się wiedzą jest kluczowa dla retencji wiedzy w firmie. Poza zapewnieniem sukcesji to właśnie świadome zarządzenie procesem dzielenia się wiedzą i know-how gwarantuje firmie ciągłość rozwoju.

Motywacja:
Wewnętrzne projekty dzielenia się wiedzą nie tylko rozwijają umiejętności wszystkich zespołów, ale również umożliwiają naszym top talentom budowanie marki osobistej i poszerzanie swoich kompetencji, np. w rolach t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy