Jak projektować programy rozwojowe i dostosowywać je do różnych grup pracowników, aby zwiększyć ich lojalność i zaangażowanie? Case study Molecure

Talent management

Zaangażowanie pracowników jest kluczowe dla każdej organizacji, która pragnie osiągać sukcesy w dynamicznym świecie biznesu. W firmie Molecure nie tylko rozumiemy tę zależność, lecz także czynnie ją wspieramy poprzez strategiczne programy rozwojowe, które zarówno odpowiadają na bieżące wyzwania, jak i kształtują przyszłość naszej firmy.

Molecure to firma biotechnologiczna odkrywająca i rozwijająca leki, która wykorzystuje własne unikalne kompetencje w zakresie chemii medycznej oraz biologii do poszukiwania i opracowywania pierwszych w swojej klasie leków małocząsteczkowych, które poprzez bezpośrednią modulację niezbadanych dotąd celów białkowych i RNA mogą stanowić terapię wielu nieuleczalnych chorób.
To ludzie tworzą fundament sukcesów Molecure. Nasi naukowcy są twórcami najlepszych pomysłów na nowe małocząsteczkowe leki, które powstają w naszych laboratoriach. Działamy wspólnie, aby odkrywać terapie na dotąd nieuleczalne choroby.
Z myślą o naszych pracownikach inwestujemy w ich nieustanny rozwój.

PROJEKTOWANIE PROGRAMU ROZWOJOWEGO

Rozpoczęcie prac nad projektowaniem programu rozwojowego w Molecure nie jest jedynie technicznym procesem – to świadome dążenie do stworzenia środowiska sprzyjającego rozwojowi osobistemu i zawodowemu każdego pracownika. Oto kroki, które podejmujemy, aby skutecznie zaprojektować taki program:

1. Analiza potrzeb organizacji 
Analizując potrzeby rozwojowe, patrzymy na cele firmy, ale także na dostosowanie kierunku rozwoju do bieżących wyzwań. Dbamy, by powstające propozycje rozwojowe były skorelowane z wizją i misją firmy oraz naszymi wartościami firmowymi (uczciwość, szacunek, pasja, kreatywność, odpowiedzialność). 

2. Analiza potrzeb pracownika
Badając potrzeby pracowników, korzystamy z kilku źródeł. Przede wszystkim są to przeprowadzane regularnie badania zaangażowania w postaci ankiety skierowanej do pracowników. Platforma wykorzystywana do tego celu zapewnia anonimowość i możli...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy