Dbałość o emocje pracowników podstawą budowania biznesu. Na przykładzie PwC

Strefa Inspiracji

Dbałość o dobrostan pracowników to nasz priorytet biznesowy. Wynika naturalnie z wartości PwC i przyjętej strategii dotyczącej kapitału ludzkiego. Świadomie koncentrujemy się na budowaniu pozytywnych doświadczeń naszych zespołów, by zapewnić im sprzyjające środowisko pracy, a w konsekwencji możliwość pełnej realizacji własnego potencjału.

Dobrostan pracowników postrzegamy jako sumę doświadczeń z pracodawcą, które przekładają się na finalne samopoczucie naszych ludzi. Dbając o dobre emocje w miejscu pracy, działamy wielokierunkowo, uwzględniając perspektywę kultury organizacyjnej, środowiska pracy, które tworzymy, jak również rozwoju, który oferujemy pracownikom w ich codziennej pracy.

Kultura organizacyjna

Kulturę organizacyjną PwC budują m.in. takie wartości, jak troska (care) i praca zespołowa (work together), wyrażające się w naszym modelu przywództwa zorientowanym na ludzi i ich bezpieczeństwo psychologiczne, a także w sposobie, w jaki budujemy relacje, współpracujemy i działamy na co dzień. 
Codzienną pracę opieramy na partnerstwie, dzięki któremu nasi pracownicy wiedzą, że mogą swobodnie dzielić się swoim zdaniem, niezależnie od pozycji zajmowanej w firmie. Ich głos jest słysza...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy