Dołącz do czytelników
Brak wyników

Strategia i wdrażanie

7 marca 2018

NR 2 (Styczeń 2018)

Zmiana kursu zarządzania pracą w Enel-Med
Jak organizacja wdraża nowy system, kiedy zarządzanie przez cele przestało przynosić pożądane efekty

0 993

Enel-Med, jako silny gracz na trudnym rynku usług medycznych, musi stawiać na ciągłą poprawę efektywności pracy personelu przy zachowaniu najwyższego standardu obsługi klienta. Takie podejście wymaga od działu HR ciągłego zadawania sobie pytania: czy to, co robimy, daje nam wartość? Kiedy okazało się, że system zarządzania przez cele przestał spełniać swoje zadania, organizacja weszła na nowe tory.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie były mocne i słabe strony zarządzania przez cele w Enel-Med?
  • Dlaczego organizacja zdecydowała się na wdrożenie nowego systemu zarządzania pracą?
  • Jak dział HR komunikował zmianę i przekonywał do niej personel?

 

POLECAMY

Dobre warunki dla klienta można stworzyć tylko wtedy, gdy stworzy się dobre warunki pracy dla personelu” – cytat z grudniowego wydania magazynu „Forbes”, wypowiedź prezesa Adama Rozwadowskiego, założyciela Centrum Medycznego Enel-Med. 

W 2018 r. Enel-Med obchodzi 25-lecie swojej działalności i przez te lata wraz z dynamicznym rozwojem doskonalił systemy zarządzania, wdrażał nowe standardy operacyjne, by w spójny i uporządkowany sposób zarządzać szeroką siecią placówek medycznych i szerokim portfelem usług medycznych. Ważnym elementem zawsze była kultura organizacyjna oraz ludzie, zwłaszcza ci, którzy na co dzień spotykali się z pacjentem.
Enel-Med dziś to ponad 39 oddziałów na terenie kraju, w tym:

  • dwa szpitale w Warszawie,
  • trzy kliniki ortopedii i rehabilitacji Enel-Sport,
  • klinika medycyny estetycznej Estell,
  • sieć ponad 1600 placówek partnerskich.

Placówki zlokalizowane w centrach handlowych, wyspecjalizowana kadra medyczna, nowoczesny sprzęt diagnostyczny i wysoka jakość obsługi pacjentów to wyróżniki firmy, która aktualnie obsługuje ponad 3000 klientów korporacyjnych, w tym duże korporacje, jak Bank Millenium, Raiffeisen czy McDonald.

Zaletami firmy rodzinnej są: ciągłość strategii i myślenie długoterminowe, co pozwala na wypracowanie kultury organizacyjnej. Taka organizacja jest w stanie łączyć najlepsze praktyki korporacyjne z pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy