Z artykułu dowiesz się:
- Jakie były mocne i słabe strony zarządzania przez cele w Enel-Med?
- Dlaczego organizacja zdecydowała się na wdrożenie nowego systemu zarządzania pracą?
- Jak dział HR komunikował zmianę i przekonywał do niej personel?
Dobre warunki dla klienta można stworzyć tylko wtedy, gdy stworzy się dobre warunki pracy dla personelu” – cytat z grudniowego wydania magazynu „Forbes”, wypowiedź prezesa Adama Rozwadowskiego, założyciela Centrum Medycznego Enel-Med.
W 2018 r. Enel-Med obchodzi 25-lecie swojej działalności i przez te lata wraz z dynamicznym rozwojem doskonalił systemy zarządzania, wdrażał nowe standardy operacyjne, by w spójny i uporządkowany sposób zarządzać szeroką siecią placówek medycznych i szerokim portfelem usług medycznych. Ważnym elementem zawsze była kultura organizacyjna oraz ludzie, zwłaszcza ci, którzy na co dzień spotykali się z pacjentem.
Enel-Med dziś to ponad 39 oddziałów na terenie kraju, w tym:
- dwa szpitale w Warszawie,
- trzy kliniki ortopedii i rehabilitacji Enel-Sport,
- klinika medycyny estetycznej Estell,
- sieć ponad 1600 placówek partnerskich.
Placówki zlokalizowane w centrach handlowych, wyspecjalizowana kadra medyczna, nowoczesny sprzęt diagnostyczny i wysoka jakość obsługi pacjentów to wyróżniki firmy, która aktualnie obsługuje ponad 3000 klientów korporacyjnych, w tym duże korporacje, jak Bank Millenium, Raiffeisen czy McD...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!