Transfer personelu w okresie pandemii

„Nieoczekiwana zmiana miejsc”

Temat Numeru Otwarty dostęp

W LUX MED zatrudniamy 16 tys. osób w 240 placówkach medycznych w całej Polsce. 
Zapewniamy kompleksową opiekę – ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną, stomatologiczną, długoterminową. Słuchamy i dbamy o każdego pacjenta, otaczając go pełną i nowoczesną opieką. Wspieramy profilaktykę i zapewniamy skuteczne leczenie. 

Sytuacja pandemii postawiła w stan gotowości nie tylko nasz personel medyczny, lecz także wszystkie inne jednostki organizacyjne i ich zespoły, które mogły pomóc w zapewnieniu ciągłości opieki nad naszymi pacjentami.

Ułożone na początku roku plany stały się nagle nieaktualne, a w ich miejsce pojawiły się nowe zadania, które należało szybko i odpowiedzialnie zrealizować. 

NAJWIĘKSZE WYZWANIA

Sytuacje kryzysowe zawsze są nieoczekiwane i wytrącają organizację z równowagi.

Kiedy wczesną wiosną w Polsce rozwój pandemii znacznie się nasilił, praktycznie z dnia na dzień zapadła decyzja rządu o zamknięciu sklepów, szkół, przeszkoli i urzędów. Firmy bazujące na pracy biurowej dość szybko przeorganizowały się na pracę zdalną. Natomiast branża usługowa stanęła przed dużym wyzwaniem zapewnienia ciągłości obsługi klienta w rzeczywistości pełnej nowych ograniczeń i znaków zapytania. Należy pamiętać, że wiosną niemal każdego dnia otrzymywaliśmy nowe wytyczne od organów nadzoru i związane z nimi p...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy