Sytuacja pandemii postawiła w stan gotowości nie tylko nasz personel medyczny, lecz także wszystkie inne jednostki organizacyjne i ich zespoły, które mogły pomóc w zapewnieniu ciągłości opieki nad naszymi pacjentami.
Ułożone na początku roku plany stały się nagle nieaktualne, a w ich miejsce pojawiły się nowe zadania, które należało szybko i odpowiedzialnie zrealizować.
NAJWIĘKSZE WYZWANIA
Sytuacje kryzysowe zawsze są nieoczekiwane i wytrącają organizację z równowagi.
Kiedy wczesną wiosną w Polsce rozwój pandemii znacznie się nasilił, praktycznie z dnia na dzień zapadła decyzja rządu o zamknięciu sklepów, szkół, przeszkoli i urzędów. Firmy bazujące na pracy biurowej dość szybko przeorganizowały się na pracę zdalną. Natomiast branża usługowa stanęła przed dużym wyzwaniem zapewnienia ciągłości obsługi klienta w rzeczywistości pełnej nowych ograniczeń i znaków zapytania. Należy pamiętać, że wiosną niemal każdego dnia otrzymywaliśmy nowe wytyczne od organów nadzoru i związane z nimi p...