"To tylko puste słowa". Dlaczego kampania employer brandingowa nie ma sensu bez well-beingu?

Mental health

Well-being dumnie wkracza na salony polskich firm. Pracodawcy oczekują, że inwestycja w ten obszar wpłynie pozytywnie na ich wizerunek, i liczą na zyski. Ale czy tak właśnie się stanie? Co zrobić, aby działania employer brandingowe były wspierane przez akcje mające na celu dobrostan pracowników? Jeśli zadajesz sobie podobne pytanie, przeczytaj, co mam na ten temat do powiedzenia.

Well-being fundamentem employer brandingu

O well-beingu możemy mówić wtedy, gdy pracownicy czują się zaopiekowani, a ich dobrostan jest zabezpieczony. Employer branding to przede wszystkim wizerunek pracodawcy na rynku pracy, czyli to, jak widzą go potencjalni kandydaci. Pozornie może się wydawać, że to dwie niezwiązane ze sobą kwestie. Właśnie – pozornie!
Poprzez employer branding składasz kandydatowi obietnicę, że u Ciebie będzie mu dobrze. Być może, oprócz konkurencyjnej wypłaty, oferujesz mu szeroki pakiet benefitów. Opowiadasz o świetnej atmosferze, zintegrowanym ze...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI