Doskonale wiemy, że z firmowym pulsem jest jak ze zdrowiem – lepiej zapobiegać, niż leczyć. Warto pochylać się nad lekkim katarem, niż leczyć zapalenie płuc. Badanie firmowych nastrojów jest stałym elementem naszej kultury i warsztatu przywódczego, jest w naszym firmowym DNA.
Badania pulsowe prowadzimy regularnie od kilku lat w całej grupie Fressnapf, której częścią jest działające na polskim rynku Maxi Zoo. Proces zbierania opinii pracowników jest przez nas systematycznie doskonalony, tak by najlepiej odpowiadał specyfice naszej działalności, która w dużej mierze opiera się na rozproszonej strukturze. Na ten moment mamy w Polsce już blisko 140 sklepów i wciąż dynamicznie rośniemy. Niezwykle istotnym jest więc dla nas efektywne zebranie szczerych opinii od pracowników na temat różnych obszarów naszej firmy, gwarantujące przy tym pełną anonimowość. Opinie zbieramy zarówno ze sklepów, jak i warszawskiego biura.
Wspólne budowanie kultury organizacyjnej
Jak wspomniałyśmy powyżej – Maxi Zoo tworzą pasjonatki i pasjonaci. Nasi pracownicy sami są opiekunami przeróżnych zwierząt (od kolonii mrówek, po specjalistyczne hodowle psów), udzielają się w przeróżnych wolontariatach, oferują domy tymczasowe dla bezdomnych zwierząt. Generalnie, Maxi Zoo żyje tematem dobra zwierząt. Zatrudnianie osób z pasją jest naszą ogromną przewagą, ale jest także dużym zobowiązaniem. Jak je realizujemy? Postaw...