Sabre Poland Global Capability Center z siedzibą w Krakowie, zatrudniające prawie 1,3 tys. osób, należące do dużej międzynarodowej korporacji Sabre Corporation, w okresie wybuchu pandemii umożliwiło wybór modelu pracy zatrudnionym. Jednocześnie stworzyło wszelkie warunki pracownikom do wykonywania przez nich obowiązków zawodowych w trybie zdalnym. Firma z branży IT, działająca dla klientów z sektora podróży i tworząca oraz rozwijająca produkty przy użyciu nowoczesnych rozwiązań, jakimi są machine learning, artificial intelligence czy data analytics, była dobrze przygotowana do ewentualnej sytuacji kryzysowej – pod względem nie tylko organizacyjnym, lecz także technologicznym, a nawet merytorycznym.
O transformacji modelu pracy w okresie pandemii, preferencjach zarówno firmy, jak i pracowników związanych z kwestią wyboru trybu zatrudnienia, o wdrażaniu rozwiązań polegających na bezpiecznym powrocie do biura oraz funkcjonowaniu firmy w czasie postpandemii i jej planach na najbliższą przyszłość mówi w imieniu Sabre Polska Anna Stach – Director People Business Partner, członek zarządu.
Polityka przyjaznego środowiska pracy zdała egzamin w sytuacji kryzysowej
Sabre Polska od wielu lat tworzy środowisko pra...