Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w KONFERENCJI NOWOCZESNEGO HR. HRBP Prekursorem Nowej Ery, HR PRACOWNIK+ Pracownikiem Przyszłości
Widziałeś już tegoroczne reklamy firmy Google kierowane do potencjalnych kandydatów? Te, w których tata spokojnie zaprowadzi syna do przedszkola, a mama ma czas przytulić swoje maleństwo i, cytując przekaz reklamowy, „zadbać o swoje potrzeby, nie tylko zawodowe, ale i osobiste”?
Świetny marketing rekrutacyjny – tak jak w przypadku kampanii Google – pomaga przyciągnąć uwagę potencjalnego kandydata.
Ale od zainteresowanego kandydata do zaangażowanego pracownika jest długa podróż.
Zaraz na początku tej podróży znajduje się proces powitania nowego pracownika w firmie i wdrożenia go do roli, czyli onboarding. Przewiduje się, że do 2025 r. ponad 22% siły roboczej będzie pracować zdalnie (badanie Upwork). Nic więc dziwnego, że temat zdalnego onboardingu pozostaje na liście priorytetów wielu organizacji.