HR na szpilkach by Monika Smulewicz. Część 2. Razem możemy więcej, czyli uratujmy firmę i miejsca pracy. Jak wypracować wysoki poziom serwisu HR w organizacji, pogodzić interesy twardego i miękkiego HR-u i nie zapomnieć o sobie!

HR Now

Nie ma dziś na świecie gospodarki, która nie odczuwa skutków pandemii koronawirusa. Pamiętajmy, że to dopiero początek, bo prawdziwą skalę spustoszenia poznamy zapewne dopiero za jakiś czas, gdy uda się opanować groźnego wirusa. Szybkie procesy zmian mają miejsce już teraz. Powoli też przekonujemy się o ich rzeczywistej skali w różnych branżach. 
Rządy wielu państw zwiększają wysiłki, by pokonać epidemię, równolegle starając się intensywnie wspierać własne gospodarki, tworząc programy, które pozwolą przetrwać firmom i zatrudnionym w nich ludziom.
W Polsce od kilku tygodni działają już przepisy pakietu ustaw Tarczy Antykryzysowej. Od początku prac autorzy podkreślali, że chcą przynamniej częściowo rekompensować straty firm wynikające z przestojów spowodowanych sytuacją epidemiczną, by zabezpieczyć je przed upadkiem. Przede wszystkim jednak głównym celem jest utrzymanie miejsc pracy.
Dzięki możliwościom, jakie daje Tarcza Antykryzysowa, przedsiębiorca, który:

REKLAMA

  • odnotuje spadek obrotów gospodarczych rozumianych jako spadek sprzedaży towarów lub usług, w ujęciu ilościowym lub wartościowym nie mniej niż o 15% w ciągu dowolnie wskazanych dwóch kolejnych miesięcy w 2020 r...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI