Działania HR McDonald’s Polska docenione w branżowych konkursach

Temat Numeru

Inwestycja w pracowników i aktywności employer branding opłaca się firmom – pokazuje McDonald’s Polska. Przemyślana i skutecznie wdrożona strategia rekrutacyjno-wizerunkowa nie tylko okazała się dobrą receptą na wyzwania rynku pracy, ale jest też doceniana w branży. Na gali konkursu HR Dream Team firma zwyciężyła w kategorii Skuteczna i przyjazna rekrutacja, a kilka dni wcześniej zdobyła również wyróżnienia Employer Branding Excellence Awards (w kategoriach Doskonała Strategia EB i Doskonała Kampania Internetowa).

Angażująca rekrutacja

Poprawa wyników rekrutacyjnych to efekt ponadrocznej pracy zespołu People McDonald’s nad udoskonaleniem aktywności z obszaru marki pracodawcy i przyjaznym charakterem rekrutacji do firmy. Kluczem okazała się – poprzedzona kilkumiesięczny...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI