"Mamy go” – powiedział menadżer, zamykając laptopa z entuzjazmem, który sugerowałby, że właśnie wytropiliśmy przestępcę z listy Interpolu. Chwilę wcześniej wykazał kandydatowi podczas rozmowy rekrutacyjnej, że podejmowane przez niego wybory zawodowe nie miały sensu i zmarnował ostatnie dwa lata swojego życia zawodowego.
„I co teraz?” – zapytałem, na co menedżer zareagował zdziwieniem. „Jak to? Złożymy mu niższą ofertę, oczywiście”. Trochę inny pomysł miał sam kandydat, który już nigdy nie odpowiedział na żadną wiadomość firmy. Kiedy udało mi się go przekonać do feedbacku, wyznał, że rozmowa z reprezentantem firmy zraziła go nie tylko do marki pracodawcy, lecz także jako konsumenta. „A tak pięknie to wyglądało na LinkedIn”, westchnął.
Zebrałem swoje obserwacje z projektów employer brandingowych, które współprzygotowuję, i chętnie dzielę się nimi – bo każda osoba, której proce...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!