Zaangażowanie jako podstawa sukcesu organizacji
W Jeronimo Martins Polska doskonale rozumiemy, że naszą firmę tworzą ludzie i to ich zaangażowaniu w codzienne obowiązki zawdzięczamy utrzymywaną od lat pozycję lidera rynku w Polsce oraz zaufanie Polaków, którzy w liczbie 4 milionów dziennie odwiedzają sklepy Biedronka. Naszą ambicją jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy jest tworzenie kultury organizacyjnej oraz wypracowywanie formuł i warunków pracy nie tylko odpowiednich do bieżących wyzwań biznesowych rynku, lecz także stale ewoluujących potrzeb i oczekiwań naszych pracowników. Dlatego tak istotny w naszej organizacji jest proces poznawania i nieustannego aktualizowania tych oczekiwań, w którym główną rolę odgrywa cykliczne badanie zaangażowania realizowane wśród pracowników sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur od 2017 r. W przeszłości w organizacji przeprowadzane były ankiety badające opinie pracowników, ale właśnie w 2017 r. proces został usystematyzowany i zunifikowany w całej Grupie Jeronimo Martins, w tym również w Biedronce.
Naszą ankietę zaangażowania przeprowadzamy w cyklu dwuletnim (choć w ostatnim czasie zaburzonym z powodu pandemii koronawirusa). W badaniu w ostatnich latach brało udział od 80 do 90% pracowników, co w przypadku największego pracodawcy w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!