Wprowadzenie re-onboardingu w CBRE
CBRE, jako jedna z największych firm doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych, koncentruje się na realizacji potencjału w różnych obszarach, w tym ludzkim. Firma wspiera tworzenie przestrzeni sprzyjających współpracy oraz innowacji, podkreślając znaczenie każdego głosu, co jest kluczowe w procesie rozwoju organizacji. W miarę wzrostu liczby pracowników pojawiła się potrzeba stworzenia procesu onboardingu dla nowych pracowników. Proces ten ewoluował, a w kolejnych etapach działalności w organizacji dostrzegliśmy również potrzebę re-onboardingu. Strategia firmy, oparta na zrównoważonym rozwoju i partnerstwie, wspiera rozwój pracowników i ich integrację, co przekłada się na efektywność zespołu oraz lepsze wyniki biznesowe. W ten sposób CBRE buduje środowisko, w którym każdy pracownik ma szansę na rozwój i wpływ na organizację.
Od momentu, w którym rozpoczęłam pracę w organizacji i odpowiadałam za wdrożenie nowych pracowników, otrzymywałam indywidualne zgłoszenia od osób powracających z długich nieobecności, które wyrażały chęć uczestnictwa w onboardingu. Wówczas zapraszałam te osoby na spotkania organizowane dla nowych pracowników, a także zachęcałam do zapoznania się z materiałami dostępnymi na naszym intranecie. Wśród udostępnianych treśc...