PwC i pierwsze działania EB na TikToku w Polsce

Temat Numeru

TikTok to aplikacja, która zyskuje coraz większą popularność. To prawda, z którą nie można się dziś nie zgodzić. Jednak jak ramy tego medium społecznościowego połączyć z wizją i charakterem brandu lidera usług profesjonalnych? Wydawało się to relatywnie trudne, ale myślę, że po prawie dwóch latach funkcjonowania jako pierwsza firma z naszego sektora usług z Polski na TikToku – nasz przykład pokazał, że było warto.

Użytkownicy TikToka wypracowali swój unikalny sposób komunikowania się – za pomocą różnorodnych form wideo i muzyki. To połączenie na początku trafiało jedynie do nastolatków i pokolenia Z, jednak podczas pandemii COVID-19 z TikToka zaczęli korzystać przedstawiciele wszystkich generacji. Jako PwC Polska szybko dostrzegliśmy wiele możliwości efektywnego wykorzystania tej aplikacji w strategii budowania marki pracodawcy. 
Jednym z naszych celów było zwiększenie świadomości użytkowników TikToka na temat możliwości kariery i rozwoju w PwC. Zatrudniamy w Polsce około 6,5 tys. osób, działamy w siedmiu biurach regionalnych i zależy nam na tym, aby być pracodawcą pierwszego wyboru dla talentów. Do tego zadania zaangażow...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy