Użytkownicy TikToka wypracowali swój unikalny sposób komunikowania się – za pomocą różnorodnych form wideo i muzyki. To połączenie na początku trafiało jedynie do nastolatków i pokolenia Z, jednak podczas pandemii COVID-19 z TikToka zaczęli korzystać przedstawiciele wszystkich generacji. Jako PwC Polska szybko dostrzegliśmy wiele możliwości efektywnego wykorzystania tej aplikacji w strategii budowania marki pracodawcy.
Jednym z naszych celów było zwiększenie świadomości użytkowników TikToka na temat możliwości kariery i rozwoju w PwC. Zatrudniamy w Polsce około 6,5 tys. osób, działamy w siedmiu biurach regionalnych i zależy nam na tym, aby być pracodawcą pierwszego wyboru dla talentów. Do tego zadania zaangażow...
PwC i pierwsze działania EB na TikToku w Polsce
TikTok to aplikacja, która zyskuje coraz większą popularność. To prawda, z którą nie można się dziś nie zgodzić. Jednak jak ramy tego medium społecznościowego połączyć z wizją i charakterem brandu lidera usług profesjonalnych? Wydawało się to relatywnie trudne, ale myślę, że po prawie dwóch latach funkcjonowania jako pierwsza firma z naszego sektora usług z Polski na TikToku – nasz przykład pokazał, że było warto.