Employer branding na Facebooku – dlaczego to ważne właśnie teraz?

Trendy HR

Chaos, utrata poczucia stabilności, mnóstwo pytań o przyszłość pozostających wciąż bez odpowiedzi – z tym wszystkim mierzą się pracodawcy, którzy obecnie przeżywają prawdziwy kryzys wywołany epidemią. Firmy coraz śmielej zwalniają, redukują etaty, obniżają płace. Ale słowo „kryzys”, przynajmniej w języku chińskim, składa się z dwóch wyrazów – Wei Ji – oznaczających niebezpieczeństwo i… szansę. I właśnie z niej trzeba dziś skorzystać, szczególnie w kontekście zadbania o wizerunek swojej marki jako pracodawcy.

Jedyna komunikacja, z jakiej mogą obecnie korzystać marki, to ta internetowa. Dlatego też wiele z nich postanowiło zaprzyjaźnić się z mediami społecznościowymi. Jest to także o tyle dobra okazja, że użytkownicy, również spędzając czas w domu, chętniej odwiedzają swoje często zakurzone profile. Badania ten trend potwierdzają. Otóż jak pokazuje najnowszy raport MediaCom, tylko w pierwszym tygodniu marca wyraźnie wzrosła liczba realnych użytkowników aktywnych w social medi...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy