Employer branding na Facebooku – dlaczego to ważne właśnie teraz?

Trendy HR

Chaos, utrata poczucia stabilności, mnóstwo pytań o przyszłość pozostających wciąż bez odpowiedzi – z tym wszystkim mierzą się pracodawcy, którzy obecnie przeżywają prawdziwy kryzys wywołany epidemią. Firmy coraz śmielej zwalniają, redukują etaty, obniżają płace. Ale słowo „kryzys”, przynajmniej w języku chińskim, składa się z dwóch wyrazów – Wei Ji – oznaczających niebezpieczeństwo i… szansę. I właśnie z niej trzeba dziś skorzystać, szczególnie w kontekście zadbania o wizerunek swojej marki jako pracodawcy.

Jedyna komunikacja, z jakiej mogą obecnie korzystać marki, to ta internetowa. Dlatego też wiele z nich postanowiło zaprzyjaźnić się z mediami społecznościowymi. Jest to także o tyle dobra okazja, że użytkownicy, również spędzając czas w domu, chętniej odwiedzają swoje często zakurzone profile. Badania ten trend potwierdzają. Otóż jak pokazuje najnowszy raport MediaCom, tylko w pierwszym tygodniu marca wyraźnie wzrosła liczba realnych użytkowników aktywnych w social medi...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy

    Dyrektor Zarządzający, Agencja Grow

    Agencja Grow – agencja specjalizująca się w działaniach z obszarów: employer branding, public relations, social media, human resources. Marka Grow urosła pod skrzydłami Studia Wiedzy, które od ponad dekady inspiruje, edukuje i integruje polskich HR-owców. Studio Wiedzy słynie m.in. z wydawania portalu HRnews.pl, organizowania licznych wydarzeń dla branży HR (m.in. HRFACTOR, Modern Employer, HRnaŚniadanie, Brunch EB, Narzędziownia HR, Employer Brand Leaders Training) czy przygotowywania cyklicznego raportu #TrendyHR. Studio Wiedzy stoi też za sukcesem agencji employer brandingowej GrowHR.

    Agencja Grow współpracowała z takimi markami jak: MARS, Vision Express, innogy, So! Coffee, Inmedio, Relay, 1 Minute, Aelia Duty Free, Lagardère, CRH Materials Polska, Grupa Żywiec, Nielsen, LINK4, MC2 Innovations, Westhill Consulting, reBuy Polska, 4Results, Autolive, DHL Express, JTI, Partner Serwis, Recman, Grupa Topex czy Reynaers Aluminium Sp. z o.o.