e-teczka w firmie, czyli jak przeprowadzić proces digitalizacji akt pracowniczych

Stare wyzwania, nowe podejście Otwarty dostęp

Elektroniczna dokumentacja pracownicza podnosi komfort i jakość pracy działów kadr. Oszczędność papieru czy powierzchni pod archiwa to sprawy oczywiste. e-teczki znacząco skracają czas wyszukiwania dokumentów, a pracownicy kadr mają do nich łatwiejszy dostęp.

Od 1 stycznia 2019 r. weszły w życie rewolucyjne zmiany w prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji pracowniczej. Przedsiębiorcy mają wybór pomiędzy prowadzeniem akt pracowniczych w formie papierowej lub elektronicznej. Dokumentacja pracownicza prowadzona w formie elektronicznej stała się równoważna z dokumentacją w wersji papierowej.

Im wcześniej, tym lepiej

Proces przejścia na elektroniczną postać akt osobowych jest pewnym wyzwaniem, ale w dłuższej perspekt...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy