W Leroy Merlin Polska postawiliśmy sobie wyzwanie wzajemnego upraszczania pracy i likwidacji zbędnych działań. W naszej firmie powstaje mnóstwo ciekawych pomysłów. Wiele z nich dotyczy tego, jak usprawnić codzienną pracę. Stworzyliśmy proces umożliwiający autorom takich pomysłów wdrożenie ich w swoim miejscu zatrudnienia z obietnicą, że dobre pomysły mogą zostać wprowadzone w całej firmie. To właśnie „Zmień na Plus”!
Jest to projekt wewnętrzny, skierowany do pracowników firmy, czyli ponad 13,5 tys. osób świadczących pracę zarówno w 78 sklepach w całej Polsce, jak i w warszawskiej centrali. Każdy z nich może zgłosić swój pomysł na usprawnienie czy modyfikację już istniejącego rozwiązania. W ten sposób mogą mieć realny wpływ na poprawę komfortu i efektywności pracy lub przynieść korzyści klientom. Dobre propozycje są wdrażane, a na pomysłodawców czekają atrakcyjne nagrody.
REKLAMA
Pomysły na plus
PRZYKŁAD
Michał od kilku lat pracuje w sklepie Leroy Merlin Polska w Cieszynie. Koordynuje obszar związany z logistyką sklepu. Michał jest też laureatem „Zmień na Plus”. Dzięki jego pomysłowi we wszystkich marketach sieci pracownicy wykorzystują swoje służbowe smartfony jako skanery w procesie przygotowania i wydawania towaru klientowi oraz magazynowania. To dla nich spore ułatwienie, większa wygoda, a także oszczędność czasu.
Michał ma głowę pełną pomysłów, zaprojektował również prototyp aplikacji mobilnej służącej do zarządzania zadaniami zespołu logistyków w sklepie. Narzędzie zostało zauważone i wyróżnione przez zarząd firmy. Na razie nie ma planów na jego szersze wdrożenie, ale codzienna praca z samodzielnie zaprojektowaną aplikacją na pewno przynosi Michałowi sporo satysfakcji.
Ale to nie wszystko! Michał zgłosił kolejny pomysł. Tym razem narzędzie w arkuszu kalk...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!