WYZWANIE
Mielno, Kołobrzeg, Zakopane czy mazurskie miejscowości to od wielu lat ulubione kierunki Polaków na spędzanie wakacyjnych urlopów. Od kilku lat rodzime kurorty wypoczynkowe przeżywają ponownie duże zainteresowanie wśród turystów i stają się preferowanymi miejscami letniego wypoczynku. Co za tym idzie, w okresie wakacyjnym sprzedaż w naszych sklepach znacząco rośnie, szczególnie w lokalizacjach turystycznych. Aby zapewnić obsługę klienta na wysokim poziomie, konieczne jest wsparcie zespołów. Jak im pomóc?
SPOSÓB
„Sezon letni w Biedronce to coroczne, duże wyzwanie. Sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów. Aby zapewnić im najwyższy poziom obsługi, co roku powiększamy nasze zespoły o pracowników tymczasowych oraz naszych pracowników z innych sklepów, którzy deklarują chęć wyjazdu do wybranego sklepu sezonowego w ramach delegacji” – mówi Joanna Bukała, dyrektor HR makroregionu w Biedronce. Pracownicy, którzy decydują się na wyjazd, otrzymują dodatkową premię letnią, a także wypłacana jest im delegacja, zgodnie z prawem pracy. W wybranych lokalizacjach zapewniamy nocleg lub zwracamy kosztu dojazdu. To doskonała okazja do tymczasowej zmiany otoczenia, która – jak wiemy – może wpływać motywująco na zaangażowanie i efektywność.
Dodatkowo w maju startujemy z rekrutacją kandydatów z zewnątrz. W tym roku dla pracowników tymczasowych przygotowaliśmy ofertę bazującą na zatrudnieniu na umowę zlecenie, ze stawką zaczynającą się od 19,70 zł do 25 zł brutto za godzinę. Do tego w cz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!