Polacy nadal nie doceniają roli języka angielskiego

Otwarty dostęp

Polska jest coraz ważniejszym rynkiem w Europie, a rodzime firmy z powodzeniem konkurują na globalnym rynku. Międzynarodowym językiem biznesowym jest angielski, przez co jego znajomość staje się coraz bardziej wymagana. U Polaków pozostawia on jednak wiele do życzenia. Rekruterzy dodają, że na potęgę kłamiemy w swoich CV.

 

Polska rośnie w siłę, a Polacy za nią nie nadążają. Dlaczego wciąż nie doceniamy wartości znajomości języka angielskiego?

Go Global

Polska umocniła swoją pozycję nie tylko w regionie CEE, ale na całym kontynencie. Inwestorzy zagraniczni chętnie lokują swój kapitał nad Wisłą, traktując nasz kraj jako bezpieczne schronienie w czasach zawirowań gospodarczych. Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce obsłużonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu wzrosła po trzech kwartałach 2018 r. o 70 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego rok...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy