Komunikacja, która zmienia wszystko

Wywiad przeprowadzała redaktor Marta Bober z FMP

Wywiad

Czym dokładnie zajmujesz się zawodowo i jak opisałabyś swoją misję jako trenerka komunikacji?
Moje motto brzmi: „Dobra komunikacja daje dobre życie”. Sposób, w jaki się komunikujemy – sami ze sobą i z innymi ludźmi – może nam życie ułatwiać lub utrudniać, zbliżać nas do dobrego, sensownego, spełnionego życia, albo od niego oddalać. Jako trenerka, uczę komunikacji intrapersonalnej i interpersonalnej, która każdego dnia pozwala tworzyć dobre życie.
Pracuję biznesowo zarówno z klientami indywidualnymi, jak i organizacjami. Przede wszystkim wspieram w rozwoju osoby liderskie i menedżerskie – najczęściej jest to praca jeden na jeden lub sesje z zarządem czy zespołem menedżerów.
Obecnie najbardziej interesuje mnie praca z ludźmi osiągającymi ponadprzeciętne rezultaty, nie tylko w formie założonych KPI, ale też w kategoriach mistrzostwa osobistego. To są niezwykle ciekawi klienci, praca z nimi jest bardzo dynamiczna, a ja, jak się okazało, mam szczególny dar we wspieraniu rozwoju ludzkiego potencjału. Pół roku współpracy wystarczy, żeby klient znalazł się w zupełnie innym miejscu niż...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

       

    Od 20 lat bada, jak słowa działają na ludzi i jak ludzie działają za pomocą słów. Pracuje z klientami biznesowymi i indywidualnymi – pomaga budować dobrą komunikację, która daje dobre życie. Przeprowadza audyty komunikacji wewnętrznej w organizacjach. Tworzy programy szkoleniowe i doświadczenia, które pomagają wprowadzać realne zmiany w kulturze firm. Występuje podczas konferencji i wydarzeń, popularyzując wiedzę o dobrej komunikacji. Wspiera liderki i liderów podczas współpracy indywidualnej. Ekspertka w zakresie komunikacji interpersonalnej, trenerka biznesu i instytucji kultury, mediatorka. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i studiów podyplomowych „Komunikacja w organizacji oparta na empatii” SWPS. Doktor nauk humanistycznych, polonistka i literaturoznawczyni, wieloletnia wykładowczyni akademicka. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, produkcji wydarzeń, kreowaniu projektów edukacyjnych oraz tworzeniu strategii komunikacji. Współpracowała m.in. z Teatrem Dramatycznym m.st. Warszawy, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatrem Nowym w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Bayerische Staatsoper w Monachium, Garnizonem Sztuki, TKH Technology Poland, Heron Live Hotel, Volvo Firma Karlik i Sinfonią Varsovią.