Jak zarządzać komunikacją w czasach koronawirusa – swoim doświadczeniem dzieli się Lydia Lee, prezes Weber Shandwick w Chinach

Aktualności

Od grudnia zeszłego roku Chiny zmagają się z rozprzestrzeniającym się wirusem covid-19. Wraz z rosnącą liczbą wykrywanych przypadków zakażenia w kolejnych krajach, szerzy się też niepokój, zwłaszcza w tych państwach, które dopiero zaczynają przechodzić przez ten proces. Lydia Lee, szefowa chińskiego oddziału Weber Shandwick, dzieli się swoim dotychczasowym doświadczeniem, radzi osobom odpowiedzialnym za zarządzanie komunikacją w firmach.

Cel nadrzędny jest oczywisty: bezpieczeństwo i zdrowie pracowników. Gdy zaczyna rosnąć liczba zachorowań, pojawia się strach i zamieszanie, które może być spowodowane niespójnymi lub sprzecznymi, a nawet fałszywymi informacjami. Dlatego tak ważne jest, aby  firmy wykazały się troską i przejęły kontrolę. Jak to zrobić?

  • Powołać zespół...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "HR Business Partner"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy