Trzeba podkreślić, że branża, którą reprezentuje Kuehne+Nagel, cechuje się dużą zmiennością, a w codzienną pracę logistyków wpisane jest zarządzanie ryzykiem i kryzysowymi sytuacjami, których nikt nie jest w stanie przewidzieć. Oczywiście zarządzanie tak skompilowanymi procesami niesie za sobą także ogrom satysfakcji, ale na pewno jest to wymagająca praca. Także już na etapie rekrutacji bardzo dbamy o transparentność i zapewnienie maksymalnej wiedzy o stanowisku, tak by decyzja kandydata była świadoma.
W przypadku naszej marki również sam aspekt rozpoznawalności jest dla nas wyzwaniem.
Kuehne+Nagel jest organizacją doskonale znaną na całym świecie, ale przede wszystkim osobom związanym z branżą TSL. Nie możemy tego samego powiedzieć o osobach spoza branży, które również chcemy do siebie przyciągnąć przede wszystkim do zespołów funkcyjnych, w których doświadczenie w branży logistycznej nie jest wymagane (finanse, IT, HR, marketing), oraz osoby młode, które rozpoczynają karierę w obszarze logistyki. Dlatego też w myśl naszej strategii employer brandingowej mamy zaplanowany rok do roku szereg działań, by to zmienić.

Źródło: opracowanie własne.
W dobie wielu możliwości, które pracodawcy stwarzają swoim pracownikom oraz pote...